Ga naar inhoud
Vespaforum.be

antwerp customshow weekender2010


king of the hill

Aanbevolen berichten

eigenlijk ben ik daar altijd voor te vinden geweest, zoiets dat er doodnormaal uit ziet, maar toch the underdog blijkt te zijn, zo he ne maat van me net nen BMW 318IES gekocht en da ziet er uit als een oud krel, ma manmanman, das een beest da ik (op rechte lijn) me mijn motoke amper kan volgen...

Link naar reactie

wellicht :) ben niet zone autokenner, ben er gistere met hem mee gaan scheuren, hem bena m'n broek vol gekakt :)

zo snel op 4 wielen pffff ;)

180 een baan aan de have waar we met de mods ride out ook gepasseerd zijn

soit genoeg zever over auto's,

vandaag heel wat vespa's gezien, maar genen ene die terug zwaaide(was wel met de CB en tware ammel plastics) misschien hadden ze het te druk met...heu gas geven? :)

Link naar reactie
vandaag heel wat vespa's gezien, maar genen ene die terug zwaaide(was wel met de CB en tware ammel plastics) misschien hadden ze het te druk met...heu gas geven? :)

Karoowen emmekes komen weer buiten zeker?!

Gewoonlijk komen die winter en zomer buiten

Link naar reactie
vandaag heel wat vespa's gezien, maar genen ene die terug zwaaide(was wel met de CB en tware ammel plastics) misschien hadden ze het te druk met...heu gas geven? :)

Karoowen emmekes komen weer buiten zeker?!

Gewoonlijk komen die winter en zomer buiten

Zwaaien die dan in de winter wel of wat? Want ne goeiendag van véél van die nief machienen krijg ik toch niet zene!

Link naar reactie
vandaag heel wat vespa's gezien, maar genen ene die terug zwaaide(was wel met de CB en tware ammel plastics) misschien hadden ze het te druk met...heu gas geven? :)

Karoowen emmekes komen weer buiten zeker?!

Gewoonlijk komen die winter en zomer buiten

Zwaaien die dan in de winter wel of wat? Want ne goeiendag van véél van die nief machienen krijg ik toch niet zene!

misverstand den ik;-)

Voor mij zijn "karoowen emmekes meer geassocieerd met oudere modellen(lees 2takt en handgeschakeld) want ik kom in de winter meer "oudere" dan "nieuwe"modellen tegen.

Link naar reactie

zijn er mensen van het forum die vanavond naar de zeppos afzakken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...