Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta is in da house - again - hooray


designo

Aanbevolen berichten

Ik zocht al wat langer naar nieuw speelgoed.

En uitgerekend op mijn verjaardag heb ik iets gevonden.

Dus woensdag nacht naar Ath gereden - Nero, 'k was je bijna komen wakkermaken op de terugweg (00h45!).

Daar vond ik een Li125 3de serie van een gepensioneerde die wat sukkelde met zijn gezondheid.

Door een blinde carrossier herlakt in blauw, alle rubbers natuurlijk mee in de verf.

Rijdend, met ancilotti sport zitbank en een voorvork met externe dempers (origineel tv?), rekje vanachter met een reserve (kruiwagen) wiel. I must be blind!

Even testrijden (zonder licht), start van kick nr. 1, Mario plat op het stuur, eerste tweede, derde, vierde, 90km/h. Whoehoee.

Sold to the little boy with a very big smile!

We want pics, we want pics!

Link naar reactie

het gaat hier nog een lambrettaforum worden, wacht maar ...

leuk verhaal Designo en idd Whoehoee !

foto's van da spel ?????

Link naar reactie

200, I wish!

No such luck, engine says "Innocenti Li125", backplate says "Lambretta Li125".

Ik heb geen idee welke cilinder erop zit, en die 90km/h zijn Italiaanse km/h he!:)

Met een gescheurde carbu rubber, oude benzine en verroeste luchtfilter ga ik geen snelheidsrecord breken.

Eerst eens alles grondig zuiveren, nieuwe joints...

Niemand bovenstaande onderdelen liggen? Aanzuigrubber dell'orto SH1718, ev. luchtfilter, achterlichtreflector, ...

Keulen here I come...

De voorvork is idd een misterie, iemand een gok?

Link naar reactie

Mooi, enkel spijtig van die traanplaat en die inox strips op de zijpanelen.

Link naar reactie
Mits enkele aanpassingen een mooi machientje ...

Grappig.

de één denkt dan aan aanpassingen in de orde van spiegeltjes en een glimmende laklaag

de ander aan een reservewiel op de treeplank en wat chroom rondom

Ik denk dan aan een Aprilia RS250 blok met dubbele schijfrem anti dive van voor, en de zon in mijn gezicht terwijl ik de kust van Zuid Italië afrij.

Link naar reactie

Wat een "cariola"...:)

Grapje, ziet er helemaal niet slecht uit op de mega-zijstrips en de pizzabakplaat op de bodem na!!

Coole zadel trouwens. Ik kom deze eens in het echt bekijken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...