Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dichtring kofferdeksel, VBB


Pieter1

Aanbevolen berichten

Nero : Ik ben nog steeds trots op een mooie Vespa, en dat je geen kenner bent, is me duidelijk. Nog een vriendelijke, Pieter.

Dat je veronderstelde dat ik een kenner was strekt me tot eer. Ik denk niet dat ik in één van mijn posten vermeld heb dat ik er een ben.

99% van de forumbezoekers zijn enthousiaste hobbyisten die hun ervaringen hier kwijt willen en ,als het kan, elkaar proberen te helpen. Als je een direct en sluitend antwoord op al je vragen wil, kan je beter bij een "echte" vakman terecht.

Hopelijk heb je nu een iets beter beeld van wat hier leeft op het forum.

Als afsluiter en omdat muziek de zeden verzacht:

http://www.youtube.com/watch?v=03PnU27cWDs

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Sjit zeg, had ik bijna even de meest entertainende thread van de laatste tijd gemist, omdat ik adhv de titel al dacht; Pieter kleed zijn curry aan als een curry, logisch, laat maar.

Maar de verwensingen en verwijten had ik er toch niet bij verwacht! Wat een bonus! Ik lees: "ik heb je leren kennen op mijn 2 de rit" "daar was ik niet" "ik heb iemand daar gesproken die een mening over je had, die aansloot bij de mijne, dus nu ken ik je"... wat!? Wauw, hoe serieus drnk je na zo'n gedachtenkronkel nog genomen te worden!

Jammer ook want Fajes had je nog eens aan gele rubber doppen voor onder je standaard kunnen helpen - ter vervolmaking van je curry look. Waar ik mee wil zeggen; wees trots op je scoot, hoef je em niet steeds te verdedigen...

Ohja - bijna iedereen is een amateur hier, de een een betere dan de andere, maar er zijn maar een handjevol pro's; als je hier niet te horen krijgt wat je wil horen ligt dat niet aan dat men je niet wil helpen, maar dat het antwoord dat je zoekt (nog) niet voorhanden is, degene die het antwoord weet toevallig niet op het forum is, of dat je vraag meer vragen oproept.

En houd maar op met; "en nu weer ontopic", de controle over deze thread was je al kwijt na die eerste misplaatste opmerking.

Link naar reactie

Verdorie,had deze thread niet gelezen omdat het over een onnozele dichting ging,maar blijkbaar wat gemist.

@ nero: geweldig clipje!!! Had dit nog niet gezien.

@pieter1: een dichting maak je gewoon door een rubber in de helft te snijden en over de rand te plakken.

Laat je fantasie wat gaan...

Link naar reactie

correctie:

zo'n rubberren dichting rond het deurtje bestaat al van de jaren 50.

Dit kon men toen ook al blijkbaar krijgen.

Want dit zat op één van mijn VL's en deze was en is nog altijd in originele staat.

Dus curry,niet echt maar wordt wel degelijk veel gebruikt in het sausjesland.

Mijn conclusie,afgekeken van den Italiaan?

Als je met rode,blauwe of gele dichting afkomt,dan is het pas curry.

Maar gewoon zwart of grijs kan er wel door naar mijn gedacht.

Vergeet niet dat de meeste onderdelen voor de oudjes van daar komen hé en dat de meeste dat niet weten of willen weten.

Zelfs de Siem koplampringen maken ze blijkbaar al daar.

Je hebt er goede en zeer slechte kwaliteiten in hun marchandise.

Vgr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...