Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geuzentoer 2009


danish

Aanbevolen berichten

ge waart in topvorm zo te zien :-))

Link naar reactie

idd was fantastisch, vooral het begin stukje door dat bos was echt erg vet om te rijden. De gekozen route was echt fijn, echt een mooi landschap om rond te tuffen. Alleen spijtig dat de geus of de lambik mij niet echt beviel (als typisch belgisch is dat wel triest)

chapeau wel voor degenen die echt wegkapitein waren, die hebben moete rijden als zotten om tussen die andere zotten toch de weg te kunnen afzetten. Ik heb ene met zijn oranje rally 200(die volgens mij echt wegkapitein was) even van de baan zien gaan op de kiezels (tegen hoge snelheid omdat hij moest uitwijken voor nen andere gek) maar hij hield de vespa schoon recht! Da zijn rijskills!

misschien volgend jaar toch maar fluovestjes?

Het tempo lag eigenlijk ook vrij hoog, misschien volgend jaar ne 50cc het tempo laten bepalen, of nen ouwe 150...

Link naar reactie

ben je zeker dat het een oranje rally 200 was ?

ik ken maar 1 gek op een oranje scooter - die was nl. ook mee op de geuzentoer maar rijdt op een oranje sprint

Link naar reactie
Het tempo lag eigenlijk ook vrij hoog, misschien volgend jaar ne 50cc het tempo laten bepalen, of nen ouwe 150...

Het tempo ligt alleen hoog als je achteraan reed, als je in de kop van de rit blijft ligt 't tempo rond de 40-50km/u max, er reden trouwens verschillende 50cc'tjes mee...

Link naar reactie

Aan al diegenen die hebben deelgenomen aan de Tour Geuze als je een grijze Davida helm en veiligheidsbril en handschoenen heb gevonden ... Ze behoren tot Jack (The Executioner, Gordini machtige, koninklijke tijger mosselen) ... en hij is erg verdrietig :-( Dank u, dank, dank!)

A tous ceux qui ont participé au Geuzentoer, si vs avez trouvé un casque Davida gris et des lunettes et des gants... c'est à Jack (les boureaux, mighty gordini, royal tiger mossel)... et il est très triste :-( Merci, bedankt, thanks! )

To all those who participated in the Geuzentoer if you've found a gray Davida helmet and goggles and gloves ... They belong to Jack (the executioners, mighty gordinis, royal tiger mossel) ... and he is very sad :-( Thank you, bedankt, thanks!)

Sorry for the dodgy translation there!

Cheers

Ben

Link naar reactie

ik reed 3/4 van de rit vooraan samen met keith . . . trachtte iedereen achter ons te houden (hoewel sommigen dat niet goed begrepen ;-). . . onze richtsnelheid lag rond 40 km/u (2de + 3de vitesse). . .achteraan heb je doffis een accordeon-effect he . . . merci van mij ook (zonder hierrond afspraken gemaakt te hebben) aan de mannen die de weg afzetten . . . you know who you are . . .

Link naar reactie

Inderdaad, bedankt aan diegenen die dat allemaal hebben gepost. Vooral de laatste film met den Dop in actie is schitterend, sympathiek ook om op verschillende punten werkelijk alle scooters te hebben gefilmd. Persoonlijk vond ik er een goede ambiance heersen, en tof om vele gasten (terug) te zien. Proficiat aan de organisatoren, maar volgend jaar hoeft er voor de eerste keer echt geen wegske met stof in te zitten, denk aan al diegenen die hun scooter voor de gelegenheid proper hadden gekuist ;-)

P.S. : bedankt ook aan den Bart voor het doormailen van de foto met de oude garde van de Moesje...

Link naar reactie

Organisatie, een hele mooie rit, chapeau! Leve de Geuze Boon!

@De bende van Antwerpen, echt een hele fijne rit heen en terug, nu heb ik Brussel echt wel gezien. ;-)

@BartPK, de pinkers; zondag heb ik twee draadjes gesoldeerd in het schakeldoosje, nu is alles ok. Merci voor de EHBO-poging.

@Felicie, als je mijn machien aan de Soufleur ziet staan, spring binnen, pintje staat te wachten.

@Eddy, leuke fotos en filmpje.

Tot de volgende.

Oli4 & Poison Ivy

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Aan Danish & alle scooteraars in en rond Halle :

het Franse scootermagazine "SCOOTITUDE" met in de volgende editie een

verslag van de voorbije supergeslaagde Geuzentoer is te koop bij de

dagbladhandel op het plein aan de kerk/jeugdhuis van Buizingen

(onze laatste stopplaats, waar de fuif doorging).

Wil je er één (6€), ga dan je exemplaar reserveren !

(En dus niet alleen in Brussel te vinden Danish ! Halle is scootercity !!!!)

www.scootitude.com

Groeten,

Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...