Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geuzentoer 2009


danish

Aanbevolen berichten

Ik zal er zijn, als het niet sneeuwt ! Voorvork zit ineen : nieuwe voorvork, lagers, demper, veer, as,...alles zit erop. Ook de speling op het voorwiel is verdwenen :-). Hopelijk is mijn headset morgen gespoten, maar Danny had dit beloofd en ik heb vertrouwen. Ik post weleens de foto's van een Hever voorvork, man...man..man. Blij dat ik en jullie dit overleefd hebben tijdens de ritten. Dan de motor nog eens afstellen en here I come...again.

Tenzij grote tegenslagen, sluit ik aan in Mechelen. Afspreken zal voor iets later zijn, ga dit weekend toch eens testen.

Als iemand een idee heeft om af te spreken graag, ik woon vlak aan de Mc Donalds in Mechelen.

Gtz Pieter

Link naar reactie

Wie blijft daar eigenlijk slapen ? Dat ik daar niet alleen ben...als ik al blijf...maar na al die geuze, misschien het verstandigst. ;-)

Gtz Pieter

@Frutsab : Dat DVD'tje zou wel een succes kunnen worden...Kan misschien een winkeltje beginnen in Hever. Nu kom, ik geef mijn naïviteit toe, en dat heeft me geld en tijd gekost. Maar ook redelijk wat kennis... Tja, ik hoop dat het nu een tijdje duurt alvoor ik weer misérie heb. Zou hem eens volledig (carosserie) willen zandstralen en zien wat dat geeft. Maar heb hier gelezen dat er twee soorten rijders zijn. Diegene die gevallen zijn, en die nog moeten vallen. misschien wacht ik beter daarop...vallen in mijn garage was moeilijk. En ik vind hem er wel goed uitzien, dus...een beetje sparen. Bedankt voor alle opbouwende kritiek (heb de rest van sommigen verwerkt met Prozac :-) ) en cya op de geuzenrit.

Link naar reactie

Hey Bart (denk ik), ik hoop dat hij vanavond gemaakt is. Heb gelezen dat je eventjes horizontaal hebt gereden :-(. Blijkbaar stel jij het goed, maar de vespa minder. Veel succes en goeie moed. Als de Jan alle stukken heeft rijdt hij tegen vanavond. Maar in Jan van classicscooter heb ik alle vertrouwen, alleen is het vertrouwen in mijn vespa wat vermindert. Nu alles zal nieuw zijn, of allesinds in goeie staat, dus dat komt goed, hoop ik.

Link naar reactie

Tis Geert, maar da maakt ni uit :)

En thx to Nero heb ik al een nieuw stuurtje, dus nu zo snel mogelijk laten spuiten en alle andere aanpassingen laten doen. Maar zaterdag zal nog wel een pak te vroeg zijn :(

Ik denk da men vespake zelf sneller in orde zal zijn als ik, tenzij da der zon heftig spleetoogske mij is een goei stevige massage komt geven...

Link naar reactie

Het weerbericht, voor wat het nu al waard is, ziet er GOED uit !!!! Zowel voor de Geuzentoer als die van Lambrettafinder, JOEPIE.

Gtz,

P.S. Weet nog altijd niet wie ik ken die daar blijft slapen. En vooral up met dit bericht. Hopelijk vind ik op tijd wat er mis is met mijn remlicht en kan ik het op tijd maken, denk dat het iets van niets is. Maar lijkt me veiliger de ritten te doen, MET remlicht.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...