Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geuzentoer 2009


danish

Aanbevolen berichten

Een member van de Lambretta Club Noord mag geen twee ride outs doen per weekend van zijn Madame ;)

Dus tot zondag bij Sam.

Link naar reactie

Pff Moon, je bent niet de enige want mijn madam doet ook al moeilijk over haar ventje weer het heel weekend weg met de scooter :-( Bij mij wordt dus Sam twijfelachtig :-(

Link naar reactie

Prachtig weer, mooie route, maar vooral veel tof volk en ambiance! Een goed idee om iedereen een bandje te laten kopen en zo een pot bijeen te krijgen. Daardoor verliep de bediening een stuk vlotter dan verleden jaar en dit ondanks dat er nog meer scooters waren(een 150-tal). Dat maakte van deze geuzentour het grootste evenement van dit jaar (tot nu toe).

De wegkapiteins hebben dit jaar ook hun best gedaan, alleen zouden ze best met de overschot van de pot fluovestjes mogen aankopen. Het was niet gemakkelijk om zo'n groep in 1 stuk naar het volgende café te begeleiden.

Bedankt aan de organisatoren, hun helpers en de rest van de meute! Hopelijk tot volgend jaar.

ps: foto's en filmkes?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Leuke avontuurlijke en spannende dag gehad. Bedankt aan alle organisatoren, wegkapiteins en in het bijzonder het team die me vanuit Mechelen veilig heen en terug heeft gebracht. Tot hier toe niemand met stukken en een bende vol empathie en bezorgdheid over éénieders veiligheid. De frietjes in Vilvoorde waren ook ok en meer dan welkom.

Hopelijk allemaal tot binnenkort, voor sommigen is dat morgen al bij Sam.

Pieter

P.S. ik heb sommige bedenkingen bij het parcours, door het bos is leuk; maar met zovelen stoor je mensen met een andere passie. De wegkapiteins mogen een beetje duidelijker te onderscheiden zijn. En we zijn geen wielerterroristen, maar een ander soort -tisten, Vespisten.

Link naar reactie
Blijkbaar was zelf de “King” aanwezig.

Ik wil hier niet kwetsend overkomen maar die man in het zwart op de laatste foto doet me aan Elvis denken ;-)

Dat is "den Dop", stukken beter dan "the King".

@JOENE: ben je in die boom of op dat kruis geklommen om de foto's te kunnen nemen of heb je je reputatie gebruikt.:))

Prachtige foto's trouwens!

@PIETER1: al enige vorderingen gemaakt ivm het forumbijeenkomst?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@Nero,

Helaas weinig of niets gehoord. Maar ik laat mij niet kennen, dat heb ik tot nu toe ook niet gedaan met mijn brommerke.

Wel nieuws uit de andere hoek, de vrienden uit Boom zien het wel zitten. Jammer voor diegene die dat te ver vinden.

Ik geef toe dat het vandaag, met 160 scooters wat chaotisch was...en ik je pas voor het vertrek heb teruggevonden. Ik vond het wijselijk in groep terug te keren. Morgen ga ik een locatie zoeken, Boom dus,..tenzij iets anders uit de bus valt. Wil het midwinter organiseren, vraag niemand om met een scooter te komen. Gewoon gezellig een babbeltje en etentje...en allicht kunnen velen elkaar helpen met hun projectje.

Tot morgen ? Pieter

Link naar reactie

Hallo iedereen,

Prachtige dag in alle opzichten ! Mooi weer, mooie scooters, mooi volk :-).

Dat van de gele jasjes en de bordjes voor de wegkapiteins, het is al gezegd maar 't is ook wel waar...

Voor de rest, héééééél tof :-).

Ook de rit van en naar Antwerpen (inclusief een volledige sightseeing van Brussel) was de moeite waard ;-).

Nog even nagenieten bij volgende foto's...

geuzentoer2009001.jpg

geuzentoer2009002.jpg

geuzentoer2009003.jpg

geuzentoer2009004.jpg

geuzentoer2009005.jpg

geuzentoer2009006.jpg

geuzentoer2009007.jpg

geuzentoer2009008.jpg

geuzentoer2009009.jpg

geuzentoer2009010.jpg

geuzentoer2009011.jpg

geuzentoer2009012.jpg

geuzentoer2009015.jpg

geuzentoer2009017.jpg

geuzentoer2009018.jpg

geuzentoer2009021.jpg

geuzentoer2009022.jpg

geuzentoer2009024.jpg

geuzentoer2009025.jpg

geuzentoer2009028.jpg

geuzentoer2009030.jpg

geuzentoer2009031.jpg

geuzentoer2009035.jpg

geuzentoer2009036.jpg

geuzentoer2009037.jpg

geuzentoer2009038.jpg

geuzentoer2009039.jpg

geuzentoer2009040.jpg

geuzentoer2009041.jpg

geuzentoer2009042.jpg

Link naar reactie

Zalig weer, lekkere geuze, fijne rit. Merci gasten van de organisatie, 't was weer goe.

Ook nog eens ne merci aan iedereen van de Antwerpse delegatie voor de leuke heen- en terugrit :-)

@ Eddy, knappe foto's. Die van ons volgen later nog. En ne merci van die van ons, voor de handschoenen die ze efkes mocht lenen. Ze waren warm genoeg :-)

@ Felice, ja, begon toen ook stillekes koud, en mijn klopke te krijgen ter hoogte van Zemst, Mechelen... soit, tot bij ons thuis eigenlijk... Maar het was gezellig...

@ Erwin & Nathalie, hopelijk nog goe kunnen wakker blijven de zondag/werkdag... ;-)

@ Pieter uit Mechelen, knap machien, jong...

Greetz, David

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...