Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Hemelvaart - 24 mei 2009


VC Leieland

Aanbevolen berichten

Het was weer een heel fijne dag, zoals we gewoon zijn van de mannen van VC Leieland. Schitterend weer (de factor 20 is van pas gekomen), toffe gasten en mooie gastinnen, een zeer goed uitgestippelde rit en (s)prima wegkapiteins, veel nieuwe gezichten (en nog meer oude :) ). Meer moet ne mens niet hebben.

Bedankt aan allen die meegeholpen hebben om deze rit te organiseren!

1 minpuntje: het wordt tijd dat de wegkapiteins eens leren dat ze de weg moeten vrijlaten voor diegenen die de gas eens flink willen open trekken (lol).

Groetjes, nero.

ps: (een paar) foto's volgen.

Link naar reactie

Fijne dag gehad met schitterend weer, goede rondrit en tof gezelschap.

Ik ben wel de rit naar huis in mineur geëindigd want ik heb onderweg mijn boite naar de kl*t*n gereden. :-(

Maar gelukkig was er Doc om te deels te depaneren tot Gent, waarvoor dank! Na een trein- en busrit toch nog thuis geraakt...

Link naar reactie

zwaar dagje: Leuven - Sint Eloois-Vijve - Leuven maar zeker de moeite in en door een prachtige streek en dit met heerlijk weer :-)

Had er toch ook zo'n 280 km op zitten.

Link naar reactie

@ Erix: alsof jij me niet gezien hebt zeker ;-)

De enige vespa ts tussen de hoop, dat moet jou toch opgevallen zijn, niet ?

Link naar reactie

@ Erix: moet je maar eens goed naar vespapostino zijn filmpje kijken, op 0:40 wil ik hem een schop verkopen ;-)

Link naar reactie

@ Joene

Ik ken uw smoelwerk niet dus weet ik ook niet naar wie ik moet uitkijken hé. ;-)

Vespa TS, geen idee man, ik was wegkapitein en dan had ik wel wat anders te doen dan naar alle vespa's te gluren tijdens de rondrit. Don't get me wrong, het is redelijk intensief als je wegkapitein bent want je moet ogen op je gat hebben... Ik had het al moeilijk genoeg om uit te kijken dat ik zonder accidenten die hele meute kon voorbijsteken...

@ Frutsab: 't is de Charleston die het weer heeft laten afweten. Ik hoop ook dat de schade meevalt, van't weekend weet ik meer als het blokje open ligt.

@ Vespapostino

Jammer dat die kerel met zijn Dax'ke niet eerder langskwam als heel onze groep daar stond want dan had iedereen kunnen meegenieten van het schouwspel van de rondvliegende ketting. Het was enorm hilarisch om te zien en wij hebben dan toch weer het geluk gehad om dit mee te maken. Die jongen zag er maar beteuterd uit toen hij doorhad dat er iets van zijn Dax was afgevlogen. Ik daarentegen lag in een deuk van het lachen...

Link naar reactie

@ Erix: ik heb jou meer op je stuur zien leunen aan de kant dan die meute voorbij zien steken ;-)

Link naar reactie

inderdaad ocharme den Erix

toch nogeens bedankt voor de moeite om af te komen.

Maar we kennen u hé,ne echten vespist!

gr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...