Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Hemelvaart - 24 mei 2009


VC Leieland

Aanbevolen berichten

Okee,vandaag nog eens de rit gaan rijden,kwestie van niet verkeerd te rijden zondag.

Dus afspraak in cafe Posterij.

Eerste deel van de rit is een opwarmke,met stop in Nokeredorp.

Daarna starten we met pittege kleine weggetjes,met de Beerstraat op kop,die we zeker passeeren zonder beren te zien,maar we toch al bibberend doorrijden,let op.

Vervolgens nemen we de erg verrassende Koninginnestraat,met op het einde ervan steil hellingske.

Dan rijden we richting Tiegemberg alwaar we ,alle kleine binnenwegjes al heen en weer slingerend,op en af zullen rijden.

Met als topper de Hellestraat.

Daar stoppen we nogmaals,om er eenen of meerdere te drinken.

Gelieve een stevige helm aan te doen,want de bosfazanten vliegen daar laag rond.

Want ik had er bijna eenen te pakken.

Daarna rij ik terug in groep,indien gewenst naar de Posterij terug,om de mensen terug op de goede weg te sturen om naar huis terug te rijden of de mensen die met de wagen van ver zijn gekomen.

Rit wordt gereden met gezapig tempo.

Hopelijk valt het weer goed mee en doe ik het goed.

Groetjes Lievin.

Link naar reactie

@Lievin: dat ge het goed gaat doen, daar twijfelt niemand aan.

Hopelijk werkt je kilometerteller weer want anders zal er van dat "gezapig tempo" niet veel in huis komen.:))

Ik kijk al uit naar de bos- fazanten/poepers in de Hellestraat.

Tot zondag, nero.

Link naar reactie

Lievin is ne krak in het maken van ritjes,zo heeft hij ook al de offroadrit klaar in zijn hoofd,dit zal ook zeer tof zijn.

Maar nu nog een datum daarvoor zoeken.

Ciao

alvast een dikke merci aan den lievin voor de vele voorbereidingen,en ook aan de Wim (chocolateman)!

Link naar reactie

;-))

gezapig is de snelheid waarmee je nog op een deftige manier, rijdend kan pissen.

Aangezien ik achteraan zal rijden, rustig dus ;-))

David

Link naar reactie

Dat hangt ervan af waar en met wat:

Vespa 125: een goei 80

Vespa 200: ietsjes rapper...

Mijn auto in Duitsland, en alleen waar het mag: cruise control op 180, dan kan ik nog wa bijgeven om die ambetante SUV's die ni op hun gas willen duwen voorbij te gaan :-)

Link naar reactie

"Wat is volgens jullie een gezapig tempo ?"

-komen kijken en meerijden zou ik zo zeggen, we zijn echt wel van goede wil hoor! LOL

nee, we denken dat de leader zo rond de 40/45km/u zal blijven, om de achtersten de kans te geven bij de groep te blijven, we laten niemand achter!

Link naar reactie

Yow, heb heel wat motorervaring maar een moto is gene vespa , en tis nog allemaal een beetje wennen, komt daarbij dat ik mijn motor niet wil overbelasten na de gedane revisie. al wat onder de 70 is , vind ik aangenaam veilig. Hoe zit dat verder met kolonnerijden, blijft iedereen op zijn positie (buiten degenen die de wegen afzetten ).

Link naar reactie

normaal blijft iedereen zowat in zijn positie rijden.

ik daarintegen zal morgen niet anders kunnen.

vgr nico

Link naar reactie

Wijze rit gasten, ben net thuis, nog eens gesukkeld met de bougie maar voor de rest veilig thuis!!! Merci voor de rit, t was zalig!!!!!!!!!!!!

Tot de volgende!!

Link naar reactie

Inderdaad een zeer mooie rit en prachtig weer.

Bedankt Lievin voor het uitstippelen van de route, de mensen van de club en de wegkapiteins.

Nico, diene mens met zijnen chopper werd wat zenuwachtig denk ik ;-))

Ik ben die trouwens nog voorbijgestoken aan een rood licht

David

Link naar reactie

ook net thuis,twas prachtig ook het weer.

Bedankt aan allen die langskwam.

Ook de mannen van het leuvense en omstreken,die spijtig genoeg moesten vroegtijdig vertrekken,maar je was er toch chapeau!!!

ook een dank aan Erix voor te helpen met het afzetten van de baan tijdens de rit en nog eens dank aan de antwerpenaren.

Op naar de volgende rit "the offroad"

Vgr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...