Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespatrip 1 mei


inspiron1

Aanbevolen berichten

Vermits mijn vespa nog niet rijklaar is wou ik persé al eens een toerke doen met een vespa.

Morgen rijden wij met vespatrips Vlaamse Ardennen - Refuge Kapelleberg.

Het zal natuurlijk niet hetzelfde zijn als met ons eigen ding, maar toch hopen we op een leuke dag.

Als we naar buiten kijken en de weerberichten mogen geloven dan gaan we mooi weer hebben.

Later post ik nog mijn bevindingen.

Grtn

I 1

Link naar reactie

Vermits mijn Vespa's rijklaar zijn en ik altijd wel te vinden ben voor een ritje vertrek ik morgen richting Lille om zaterdag op circuit te gaan rijden. Ik post mijn bevindingen hier niet want je had er zelf maar bij moeten zijn.

Link naar reactie

ik ben wel benieuwd naar je bevindingen :-)

als je een routekaart krijgt, dan wil ik daar wel eens een kopietje van ;-)

Link naar reactie

@Joene,

we boekten een totaal pakket, ontbijt, middaglunch en BBQ , + gebruik vespa 125s , met vespatrips in de Refuge Kapelleberg.

Reden grotendeels de oranje lus van de RVV , dus geen routeplan maar een route die te vinden is op de site van de ronde van vlaanderen.

Prachtige route met de meeste bergjes , prachtige valleien. Dat in combinatie met het schitterende weer. Super gewoon. De 125 S reed ook lekker.

Link naar reactie

Ontbijt , wel een heel ruim ontbijt.

S'middags, een salade met gerookte zalm enz(19 eur)of pasta naar keuze.

onderweg begeleiding en gids met uitleg van de leukste plekjes. Oa een bezoek centrum RVV.

Bij thuiskomst rond 17,30. Enkele glaasjes cava of bier, drank naar keuze a volonté . Aperitiefhapjes. Salami,kaas, kippeboutjes, scampi's,worstjes op BBQ,

na dit gamarineerd vlees op BBQ. Zelfgemaaakte taart met ijs en koffie .

Witte of rode wijn incl.

Dit alles voor 219,90 voor 2 personen met huur 1 vespa INCL. (verzekering)

Wel vragen ze een borg (300 euro). Ik vind dat redelijk en blijkbaar nog veel anderen want ze zitten al volboekt tot aug.

Extra terrasjes zijn idd voor eigen rekening.

Ik voeg er nog aan toe dat de ontvangst heel vriendelijk was en de sfeer heel familiaal was. Top dus. Iedereen was heel tevreden. Je kan dit ook doen met eigen vespa.

Link naar reactie

bedankt voor de update inspiron01. klinkt idd heel tof om te doen. ik ga dit toch ook eens bekijken maar dan liefst met eigen vespa.

Link naar reactie

@geertvespa: natuurlijk is dat wat jij zegt het tofste, maar dit is gewoon eens wat anders, toch ?

Link naar reactie

Ik had ook liever mijn eigen vespa al gehad, maar om eens te proeven van het vespagebeuren is dat ideaal .We waren met 12 en niemand had ervaring met een vespa. Aangezien de mijne niet klaar is heb ik er ook enen gehuurd. Een 125S.

Ik verlang nu nog meer .

Link naar reactie

Was dat toevallig vrijdagmiddag rond 3u?

Dan was dat een niet nader genoemde bende die een gans weekend camping met ontbijt en een aperitief inbegrepen

+nog vele extra's ;) voor slechts 20 euro...

Ohja, de terrasjes dienden we wel zelf te betalen...

Ik heb zo'n bende rode vespa's zien rondrijden...

Dus daar was je een van?

Link naar reactie

@ Inspiron1

Die (new) staat telkens voor iemand zijn naam als deze persoon iets nieuw post in een bepaald item. Je moet dus niet constant mensen aanspreken met (new) voor hun nickname

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...