Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie Et3


singelee

Aanbevolen berichten

Dyno volgt nog. Moeten we nog eens doen. Ben wel curieus wat dat geeft.

Tja, goedkoop is dat nu idd wel niet. Als ge alleen al de stukken opteld...

En Felice heeft dan al zeer goed zijn best gedaan om het wat binnen de perken te houden maar die onderdelen kosten nu eenmaal geld en kruipt wel wat tijd in.

Link naar reactie

zeer nice..

kan je me eens duidelijk uitleggen waarom er die ophoogplaat is opgelast, en er toch een stuk is afgevlakt?

was het om dan een 3e poort bij te maken of wat heeft dit als voordeel?

grtz

Link naar reactie

Dat gaat een kenner moeten uitleggen want ik kan dit niet :-). Worb5 stelde allesinds hetzelfde voor.

Link naar reactie

Hej Didier !

Die ophoogplaat heeft helemaal niets te maken met het al dan niet creëren van de mogelijkheid om de derde poort aan het cilinderhemd vrij te maken.

Maar eerder omdat ik de in - en uitlaattimingen zo het gunstigste kreeg...

Hoop dat hier je vragen mee zijn beantwoord, alvast veel succes ermee.

groetjes Felice

Link naar reactie
Hej Didier !

Die ophoogplaat heeft helemaal niets te maken met het al dan niet creëren van de mogelijkheid om de derde poort aan het cilinderhemd vrij te maken.

Maar eerder omdat ik de in - en uitlaattimingen zo het gunstigste kreeg...

Hoop dat hier je vragen mee zijn beantwoord, alvast veel succes ermee.

groetjes Felice

ah, maar als ik tegoei lees heb je er een plaat van 5mm opgelast, en erna ookweer 5mm afgevlakt... blijft het dan niet het zelfde? of waar heb je dan afgevlakt toch onder aan aan de cilinder he..?

grtz& merci

Link naar reactie

-Polini 130 aangepast met een ophoogplaat van 5mm gelast op het carter en 5mm afgevlakt

-Aangepaste Originele Piaggio Krukas

-Aangepast polini 24mm membraan inlaat met de gepaste DO 24mm PHBG carburator

-Primair 3.00 met verstevigingskit van DRT, en uitgebalanceerd

-Hammerzombie uitlaat

-Vespatronic

-Aangepaste carters

Link naar reactie

Ja, de buren zijn idd niet zo happig op die vespa vrees ik :-).

Juist nog eens eens een goei ritje gaan doen. Toch echt wel fun.

Was even rustig aan het rijden en der reed ne moto achter mij. Ineens gaat die mij zo voorbij van " ga eens aan de kant met u vespake". Paar meter verder eens kot open en terug voorbij. Die keek nogal zene :-).

Link naar reactie
Was even rustig aan het rijden en der reed ne moto achter mij. Ineens gaat die mij zo voorbij van " ga eens aan de kant met u vespake". Paar meter verder eens kot open en terug voorbij. Die keek nogal zene :-).

dju, daar hebde geen filmke van zeker ;-(

Link naar reactie

nee, had wel een goei geweest. Die begreep het allemaal even niet goed. Was al een iets oudere man die zijn eigen een moto had gekocht met zijn midlife crisis ipv een nieuwe vrouw te "kopen", kende het type. Die zal waarschijnlijk zelf ne vespa hebben gehad als em jong was. Daarmee dat em voorbijging :-o.

Link naar reactie

Hey singelee,

ik zie dat je enkele onderdelen zoals voorvork gespoten hebt met grijze lak en vernis,

ik heb dit nu net ook gedaan bij m'n pk maar wou eens vragen of u al ervaring had of het goed houd of niet,

hoeveel vernislagen gebruik je?

Cée

Link naar reactie

dat is drie lagen en drie lagen vernis.

Houdt goed maar heb wel wat last van steenslag :-s

Link naar reactie
dat is drie lagen en drie lagen vernis.

Houdt goed maar heb wel wat last van steenslag :-s

en blijft de verf en vernis houden of komt het eraf? :s

Link naar reactie
  • 2 weken later...

dat blijft er goed op. Wel zeeer goed reinigen met industriele reiniger en goed schuren voor het spuiten.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...