Tyrian Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 WTF? Slecht geslapen? Bak geld? Heb jij die dan ? Hier zie ik er geen... @ Singelee : Zal idd aanpassing zijn Ziet er super uit ! Link naar reactie
singelee Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Dyno volgt nog. Moeten we nog eens doen. Ben wel curieus wat dat geeft. Tja, goedkoop is dat nu idd wel niet. Als ge alleen al de stukken opteld... En Felice heeft dan al zeer goed zijn best gedaan om het wat binnen de perken te houden maar die onderdelen kosten nu eenmaal geld en kruipt wel wat tijd in. Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Ben blij dat mijn werk hier een beetje geapprecieerd wordt ! @ Steve : Graag gedaan ! Anytime ! Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 16 maart 2010 Delen Geplaatst: 16 maart 2010 zeer nice.. kan je me eens duidelijk uitleggen waarom er die ophoogplaat is opgelast, en er toch een stuk is afgevlakt? was het om dan een 3e poort bij te maken of wat heeft dit als voordeel? grtz Link naar reactie
singelee Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Dat gaat een kenner moeten uitleggen want ik kan dit niet :-). Worb5 stelde allesinds hetzelfde voor. Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 17 maart 2010 Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Hej Didier ! Die ophoogplaat heeft helemaal niets te maken met het al dan niet creëren van de mogelijkheid om de derde poort aan het cilinderhemd vrij te maken. Maar eerder omdat ik de in - en uitlaattimingen zo het gunstigste kreeg... Hoop dat hier je vragen mee zijn beantwoord, alvast veel succes ermee. groetjes Felice Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 17 maart 2010 Delen Geplaatst: 17 maart 2010 Hej Didier ! Die ophoogplaat heeft helemaal niets te maken met het al dan niet creëren van de mogelijkheid om de derde poort aan het cilinderhemd vrij te maken. Maar eerder omdat ik de in - en uitlaattimingen zo het gunstigste kreeg... Hoop dat hier je vragen mee zijn beantwoord, alvast veel succes ermee. groetjes Felice ah, maar als ik tegoei lees heb je er een plaat van 5mm opgelast, en erna ookweer 5mm afgevlakt... blijft het dan niet het zelfde? of waar heb je dan afgevlakt toch onder aan aan de cilinder he..? grtz& merci Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 18 maart 2010 Delen Geplaatst: 18 maart 2010 Welk is de uiteindelijke configuratie geworden? Link naar reactie
singelee Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2010 -Polini 130 aangepast met een ophoogplaat van 5mm gelast op het carter en 5mm afgevlakt -Aangepaste Originele Piaggio Krukas -Aangepast polini 24mm membraan inlaat met de gepaste DO 24mm PHBG carburator -Primair 3.00 met verstevigingskit van DRT, en uitgebalanceerd -Hammerzombie uitlaat -Vespatronic -Aangepaste carters Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 20 maart 2010 Delen Geplaatst: 20 maart 2010 Loopt als een trein zo te zien , de buren zullen ook blij zijn . En hoedje af voor felice zijn werk . greetz Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 20 maart 2010 Delen Geplaatst: 20 maart 2010 Loopt als een trein zo te zien , de buren zullen ook blij zijn . En hoedje af voor felice zijn werk . greetz Link naar reactie
singelee Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2010 Ja, de buren zijn idd niet zo happig op die vespa vrees ik :-). Juist nog eens eens een goei ritje gaan doen. Toch echt wel fun. Was even rustig aan het rijden en der reed ne moto achter mij. Ineens gaat die mij zo voorbij van " ga eens aan de kant met u vespake". Paar meter verder eens kot open en terug voorbij. Die keek nogal zene :-). Link naar reactie
Joene Geplaatst: 23 maart 2010 Delen Geplaatst: 23 maart 2010 Was even rustig aan het rijden en der reed ne moto achter mij. Ineens gaat die mij zo voorbij van " ga eens aan de kant met u vespake". Paar meter verder eens kot open en terug voorbij. Die keek nogal zene :-). dju, daar hebde geen filmke van zeker ;-( Link naar reactie
singelee Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2010 nee, had wel een goei geweest. Die begreep het allemaal even niet goed. Was al een iets oudere man die zijn eigen een moto had gekocht met zijn midlife crisis ipv een nieuwe vrouw te "kopen", kende het type. Die zal waarschijnlijk zelf ne vespa hebben gehad als em jong was. Daarmee dat em voorbijging :-o. Link naar reactie
cee Geplaatst: 24 maart 2010 Delen Geplaatst: 24 maart 2010 Hey singelee, ik zie dat je enkele onderdelen zoals voorvork gespoten hebt met grijze lak en vernis, ik heb dit nu net ook gedaan bij m'n pk maar wou eens vragen of u al ervaring had of het goed houd of niet, hoeveel vernislagen gebruik je? Cée Link naar reactie
singelee Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2010 dat is drie lagen en drie lagen vernis. Houdt goed maar heb wel wat last van steenslag :-s Link naar reactie
cee Geplaatst: 24 maart 2010 Delen Geplaatst: 24 maart 2010 dat is drie lagen en drie lagen vernis.Houdt goed maar heb wel wat last van steenslag :-s en blijft de verf en vernis houden of komt het eraf? :s Link naar reactie
singelee Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 dat blijft er goed op. Wel zeeer goed reinigen met industriele reiniger en goed schuren voor het spuiten. Link naar reactie
Tirex Geplaatst: 9 juli 2011 Delen Geplaatst: 9 juli 2011 Vet geluidje... :-) natuurlijk super mooie vespa Steve!! Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 17 september 2011 Delen Geplaatst: 17 september 2011 Prachtig! Er is d'r eentje jaloers! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.