Ga naar inhoud
Vespaforum.be

enquete voor mijn vrouw: hoeveel helmen


janvesp

Aanbevolen berichten

ik heb er ook 3 liggen

een oude jethelm van de chopper

een borsalino voor mezelf en 't vrouwke gebruikt deze ook op haar pk50

en een 3/4 jethelm (police helmet)zonder scherm

Ook inderdaad 1tje voor elk weertype enkel ben ik nog van plan om een systeemhelm aan te schaffen voor in de winter.

Want nu met sjaal enzo aan dampt mijn brilleke aan.

greetz pie

Link naar reactie

ik heb er 5:

2 jethelmen (nu vandaag is mijn nieuwe roof aangekomen, vorige vrijdag gekocht voor een prikje: http://www.icasque.com/Casque-moto/Jet/ ... -alu-mtal/)

1 systeemhelm voor de winterperiode (Nolan)

Mijn vriendin heef 2 helmen (Shark en Nau)

en ik heb er nog 1 voor de kinderen (Bell)

Link naar reactie

Hier zijn er nu 4 in huis:

1/2 jethelm, vervangen door 3/4 jethelm, vervangen door fullface Shoei toen ik m'n motorrijbewijs ging halen. M'n vriendin heeft ook een 3/4 jethelm, maar sinds het ongeluk van Ewout wil ik nog voor de zomer voor haar ook een fullface in huis hebben.

Link naar reactie
1, een ROOF (2in1-helm)

vroeger reed ik altijd met jet-helm, maar de laatste jaren meestal full-face. Iedereen die al eens een accident gedaan heeft zal wel weten waarom.

je moet tussen de lijnen lezen josse. die jongen probeert zijn vrouw te overhalen om nog een helm te kopen. of moet ik eens tegen die van u zeggen dat meer dan 1 scooter hebben decadent en overbodig is. ;)

Link naar reactie

LOL,

Ik snap het probleem niet hoor. Hoeveel paar schoenen denk je dat zijn vrouw heeft? Hoeveel kledingsetjes die eigenlijk allemaal op elkaar lijken...

Een helm is ook gewoon een kledingstuk, bezie het als een handtas. Bij elke kledingset hoort een bijpassende tas.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn hé om je vrouw te overtuigen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...