Ga naar inhoud
Vespaforum.be

enquete voor mijn vrouw: hoeveel helmen


janvesp

Aanbevolen berichten

Dankjewel vrienden vespisten, ze is akkoord :-)

Nu nog kiezen; een dainese, een momo devil (wel al slecht van gelezen), een simpson ( The Stig !!!), een OSBE...wie helpt?

Moet zij akkoord zijn om nog een helm bij te kopen? Probeer anders eens één helm en twee vrouwen... ..

Link naar reactie

Ik heb gewoon 1 goede intgraalhelm !

Van een pothelm ben ik helaas afgestapt...ook al ben ik van mening dat een integraalhelm niet staat op een vespa en je dat vrijheidsgevoel afneemt...

Maar ik ben eens lelijk gevallen en moet zeggen dat ik toen blij was een integraalhelm te hebben gedragen. Ben met me VOORHOOFD op een steen(rots) terecht,waardoor mijn visier gewoon brak...

Had ik die dag een potje op dan denk ik dat de gevolgen wel wat erger voor me zouden geweest zijn !

MVG Felice

Link naar reactie
Passen, passen en nog eens passen. De helm die u het beste zit is nagenoeg altijd de beste. En neem er uw tijd voor, een half uur met een helm op rondlopen in de winkel is lang niet zo belachelijk als na een kwartier koppijn krijgen van ene die u niet goed past. En als je online zou kopen, ga dan eerst in een echte winkel het model passen. Pas op, sommige merken zijn niet altijd even betrouwbaar in 'maatwerk'. Heb zo in de winkel 's 2 mediums van eenzelfde Vespa-helm gepast, en daar zat serieus verschil tussen.

Ideaal is natuurlijk als ge er een toerke mee kunt doen voor ge hem koopt.

Dat is inderdaad heel goede raad gebleken, de helm die ik online wou kopen eens gaan passen in de winkel, maar die zat heel erg slecht; ik kreeg mijn bril er niet meer bij. In die winkel(dainese shop) waren er maar twee merken die ik kon dragen; een SHOEI of een Airoh..De Airoh's vind ik spuuglelijk, de SHOEI's waren eerder prijzig...Iemand een idee waar ik een momo kan proberen?

Link naar reactie

1 integraal helm

1 cross helm, (shame on me, maar is niet voor op de vespa)

1 pothelm project for safety

en dan nog wat erg oude pothelmpjes die ik niet gebruik maar gewoon vet vind.

ciao

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...