Ga naar inhoud
Vespaforum.be

enquete voor mijn vrouw: hoeveel helmen


janvesp

Aanbevolen berichten

Passen, passen en nog eens passen. De helm die u het beste zit is nagenoeg altijd de beste. En neem er uw tijd voor, een half uur met een helm op rondlopen in de winkel is lang niet zo belachelijk als na een kwartier koppijn krijgen van ene die u niet goed past. En als je online zou kopen, ga dan eerst in een echte winkel het model passen. Pas op, sommige merken zijn niet altijd even betrouwbaar in 'maatwerk'. Heb zo in de winkel 's 2 mediums van eenzelfde Vespa-helm gepast, en daar zat serieus verschil tussen.

Ideaal is natuurlijk als ge er een toerke mee kunt doen voor ge hem koopt.

Link naar reactie
En als je online zou kopen, ga dan eerst in een echte winkel het model passen.

dat heb ik ook gedaan maar is idd een goede tip voor de anderen

Link naar reactie

wij hebben hier in huis ook veel helmen liggen :P

mijn vader heeft er 4, een integraal, een systeem en 2 jet helmen, mijn moeder 2 integraal en jet helm

ik zelf heb er 2 een jet helm voor door stad te rijden, en een integraal helm voor met de moto te rijden. we komen hier wel toe :P

binnenkort gaat er nog eentje bij moeten komen voor mijn broer :D en waarschijnlijk een nieuwe integraal helm voor mezelf

als integraal helm vind ik deze wel leuk: http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_ ... -Matt-0001

Link naar reactie

ohja, ik heb ook nog zo'n witte helm liggen waarvan ik het merk niet ken, misschien weten jullie via deze foto over welk merk van helm het gaat ?

dsc00077fl8.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...