Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sinds 1 augustus... ?


vespabiggetje

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben nieuw hier, nog nooit vespatisch gereden maar ik heb op 1 augustus 2008 een GTS 125 besteld bij een dealer in Brugge, tot op heden (5 jan '09) is deze nog niet geleverd, Vespa zou niet in staat zijn om de gigantische berg bestellingen op te volgen... klopt dit of word ik gewoon aan het lijntje gehouden?

2de vraag, ik ben op zoek naar de naam van een dealer uit gent... deze zomer heb ik op dit forum een bericht gelezen van iemand die een GTS 125 bij een Gentse dealer had gekocht, die persoon kreeg 10% op de scooterprijs (+/- 400 euro) op voorwaarde deze in de shop te spenderen aan bv helm & slot... ik ben op zoek naar die naam van die dealer om er zelf es mijn licht op te steken. (ik heb me reeds rot gezocht op de search maar vind niets meer terug).

Iedereen is trouwens welkom zijn xx% aan mij mede te delen want als ik mijn dealer om een speciale prijs vraag dan krijg ik te horen dat ik zijn vrouw es krijg voor een nachtje...

mvg Vespabiggetje

(PS. die brugse dealer staat NIET in de officiele dealerlijst van Vespa, ik heb vespa gecontacteerd om te vragen of deze wel degelijk officiele dealer is en vespa zegt van wel, op de vraag waarom hij niet in de lijst staat willen ze niet antwoorden, de dealer zelf zegt dat hij daarvoor dik moet betalen om daar te mogen instaan en dat dus weigert.)

Link naar reactie

euh, mijn pa heeft ook in Augustus een Vespa gekocht en die is ergens eind November geleverd. We hebben wel na een maand te hebben gewacht verscheidene keren aangepord via mail en telefoon. Daarna leek het alsof de vespa er plotsklaps stond...Zelfde excuus: Piaggio kan de bestellingen niet bijhouden. Dat was Bij Staar & Co in A'pen. Het is dus normaal dat je wat langer dan normaal moet wachten, maar jij moet precies wel enorm lang wachten...

Die korting hebben wij ook gekregen, hebben daar dan topcase, een slot en twee helmen mee gekocht.

even toch nog een duiding: ik wil hierbij niets slechts zeggen over Staar & co, die helpe u supergoe, zijn supervriendelijk en lijken mij ook vrij eerlijk.

Link naar reactie
als ik mijn dealer om een speciale prijs vraag dan krijg ik te horen dat ik zijn vrouw es krijg voor een nachtje...

vind ik toch een zeer uniek voorstel, en je bent daar niet op in gegaan ?

Link naar reactie

bedankt voor de bijdragen...

..

Die korting hebben wij ook gekregen, hebben daar dan topcase, een slot en twee helmen mee gekocht.

%tueel gezien, hoeweel wasdat? Want het is natuurlijk zeer aantrekkelijk om doormiddel van een % mijn 2 helmen en goed slot die toch makkelijk de 400 euro naderen voor niets te krijgen (en messchien nog extra...)

Link naar reactie
als ik mijn dealer om een speciale prijs vraag dan krijg ik te horen dat ik zijn vrouw es krijg voor een nachtje...

vind ik toch een zeer uniek voorstel, en je bent daar niet op in gegaan ?

wel, op zich is het idd geen slecht voordeel, mocht het niet zijn dat ik al een vriendin heb en dat de zijne... laat ons zeggen... welja... hoe zou ik het stellen... mja, ze is niet bepaald mijn type...

Link naar reactie

over welke dealer gaat het hier?

elke dealer is natuurlijk vrij om korting te geven dus als jij niets hebt kunnen overeenkomen en daar niet tevreden mee was had je naar een andere moeten stappen

Link naar reactie
over welke dealer gaat het hier?

elke dealer is natuurlijk vrij om korting te geven dus als jij niets hebt kunnen overeenkomen en daar niet tevreden mee was had je naar een andere moeten stappen

kwil zijn naam nog niet meteen openbaar plaatsen, hij krijgt nog tot eind deze maand, gisteren verzekerde hij me voor 10000% dat hij deze maand geleverd zou worden (maar dat was in september en oktober ook zo...) maar dit is zijn allerlaatste maand...

het gaat wel om een dealer die al een aantal 10-tal jaar dealer is...

goh, der is nie echt al iets overeengekomen, der is gewon al over gesproken, daarvoor wacht ik tot bij de facturatie... de reden waarom ik zijn vrouw krijg voor een nachtje is omdat hij simpelweg niet geloofd dat er andere dealers 5 en 10% geven...

ik ken hem al 25 jaar, we zijn er zeer goede klant alsook mijn ouders maar het zou weleens kunnen afgelopen zijn als hij deze maand niet kan leveren...

Link naar reactie

Als ik me niet vergis is de korting maar 5% bij De Pauw. Mag er wel zeker van zijn dat je goede service krijgt als klant. Ben er zeer tevreden mee. Ik heb wel geluk gehad van mede door autosalon kortingen te krijgen en dat scheelt zeker. Maak er werk van maar geloof me, is het wachten waard als het wat langer duurt. Zou je toch met deze banen afraden om de baan op te komen. Is in het begin wat wennen aan gewicht en dergelijke maar dat went ook wel snel.Enjoy en succes ermee.

Link naar reactie

ik heb ondertussen met Depauw gemaild (gevraagd aan hem als dealer of zon levertijden wel kunnen kloppen) en het antwoord was dat in augustus wat problemen waren maar vanaf de 2de helft van september problemen van de baan waren en dat op dit moment een rode GTS 125 in 2 weken geleverd is... Daarop ben ik naar een andere dealer in brugge gegaan en daar is de levertijd ook 2 weken...

Ik ga volgende week eens een hartig woordje "klappen" met mijne dealer en em ga serieus uit zn pijp mogen komen met aantrekkelijke prijzen of hij kan hem houden en dan ga ik naar die andere dealer in brugge die me 7,5% bied op de scooter en nog es 15% op extra accesoires... en bovendien in 2 weken levert...

bedankt voor de antwoorden.

Link naar reactie

ik heb op mijn GTS 5% gekregen... lijkt me blijkbaar het meest standaard... ( was wel in Aalst).

Awel Vespabiggetje... daar heb ik bewondering voor... in augustus een Vespa gekocht en nu nog steeds niet erop kunnen rijden... ik zou het zolang niet volhouden. Ik heb op de mijne een week moeten wachten en ik kreeg al de kriebels dat het zo lang duurde. Het gedacht alleen al ;-)

Link naar reactie
dan ben je waarschijnlijk wel uw voorschot kwijt..niet?

Soit,hopelijk voor jou heb je uw droom snel ;)

ik heb hem geen voorschot gegeven, net omdat ik hem al ken als het op levertermijnen aankomt...

zijn er overigens modelveranderingen naar 2009 ? Anders is dat ook een argument om zeker een 2009 te willen hebben en geen showroommodel.

Ik heb hier onlangs toch ergens gelezen dat er een injectie GTS 125 op komst is dit jaar

maar dit zal waarschijnlijk ook de prijs omhoog jagen? Maakt injectie zoveel dan? En waarop? Verbruik, power, ... ?

Awel Vespabiggetje... daar heb ik bewondering voor... Het gedacht alleen al ;-)

ik weet, ik ben gewoon te goed voor deze wereld... :-P

Link naar reactie

NIEUW NIEUW NIEUWS voor vespabiggetje.

Ik ben gisteren langs Ennekens in Nijlen geweest voor de lakschade van een nieuwe scooter te laten vaststellen en...

Hij heeft nog een rode GTS op stock staan. Dus , ... betalen en wegwezen.

Kan je deze week nog door de sneeuw glijden.

Laat me maar weten hoe het afgelopen is.

groeten.

Link naar reactie

Beste vespabiggetje,

Ik ken maar twee verkopers van nieuwe Vespa's in Brugge, de ene langs de Torhoutse Steenweg, de andere langs de Gistelse Steenweg.

Met de eerste heb ik alleen ervaring met reparaties aan fietsen en bij het aanvragen van verloren gelijkvormigheidsattesten van Vespa's. Ik heb er geen klagen van. Zijn madam ken ik ook van zien... Merci.

Bij de tweede heb ik wel ervaring uit zijn vroegere leven toen hij een bedrijf runde aan de brug in Oostkamp. Waarom hij dat bedrijf niet meer heeft moet je hem maar eens vragen. Triestige ervaring trouwens - met zogezegde reparatie van een Vespa die uiteindelijk nog altijd dezelfde kuren vertoonde na 'reparatie', en ik durf zeggen dat ik niet aleen sta in die visie. Hij kent er geen kl.. van maar kan het wel goed uitleggen.

Als je dan toch voor een 125 cc wilt gaan, waarom ga je niet eens kijken bij "Scooterservice" - ww.scooterservice.be - langs de Moerkerkse Steenweg op St.Kruis. Je koopt er een LML (= copie van de niet meer ingevoerde Vespa PX) voor 2500 €. Het is natuurlijk een handgeschakelde 2-takt, maar geeft en heeft nog het echte Vespa-gevoel.

Daar kom je terecht bij een een persoon die zijn job door en door kent.

Link naar reactie
NIEUW NIEUW NIEUWS voor vespabiggetje.

Ik ben gisteren langs Ennekens in Nijlen geweest voor de lakschade van een nieuwe scooter te laten vaststellen en...

bedankt om te laten te laten weten, hier in brugge staat er ook ene op stok, maar eerst nog even fameus klapke doen met de huidige dealer waarmee ik al maanden "zaken" doe...

Beste vespabiggetje,

Ik ken maar twee verkopers van nieuwe Vespa's in Brugge, de ene langs de Torhoutse Steenweg, de andere langs de Gistelse Steenweg.

Met de eerste heb ik alleen ervaring met reparaties aan fietsen en bij het aanvragen van verloren gelijkvormigheidsattesten van Vespa's. Ik heb er geen klagen van. Zijn madam ken ik ook van zien... Merci.

Bij de tweede heb ik wel ervaring uit zijn vroegere leven toen hij een bedrijf runde aan de brug in Oostkamp. Waarom hij dat bedrijf niet meer heeft moet je hem maar eens vragen. Triestige ervaring trouwens - met zogezegde reparatie van een Vespa die uiteindelijk nog altijd dezelfde kuren vertoonde na 'reparatie', en ik durf zeggen dat ik niet aleen sta in die visie. Hij kent er geen kl.. van maar kan het wel goed uitleggen.

Als je dan toch voor een 125 cc wilt gaan, waarom ga je niet eens kijken bij "Scooterservice" - ww.scooterservice.be - langs de Moerkerkse Steenweg op St.Kruis. Je koopt er een LML (= copie van de niet meer ingevoerde Vespa PX) voor 2500 €. Het is natuurlijk een handgeschakelde 2-takt, maar geeft en heeft nog het echte Vespa-gevoel.

Daar kom je terecht bij een een persoon die zijn job door en door kent.

hmmm, der is nog een 3de dealer in Brugge, die is reeds vele jaren, 20-30 jaar? ofzo dealer van vespa, hoewel hij niet in de dealerlijst staat... bij vespa hebben ze me laten weten dat hij wel nog steeds effectief dealer is.

Die aan de brug van oostkamp ken ik zeker, de verhalen der van ook, hij is nu idd met een klein vespawinkeltje bezig, zal er es passeren komende dagen...

In een namaak heb ik geen interesse, ik heb ervaring in namaaks op andere type moto/brommers en algemeen is dat gewoon dikke vette brol...

PS. sorry voor het late reageren, was paar dagen in de ardennen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...