Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Top Gear


Pewe

Aanbevolen berichten

ps: weet iemand wat dat "born in the USA"-dingske is ?

Was dat geen monkey?

Deze aflevering steekt met kop en schouders boven al de andere (en die waren zeker niet slecht!). Vooral het moment van glorie waarop Jeremy zegt: "geweest waar geen enkele Amerikaan in geslaagd is" gevolgd door de (letterlijke) val.

Het begint serieus te kriebelen om naar de Oostenrijkse alpen te trekken (nog 3 maanden slapen :)) )

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Vraagprijs per DVD: 1 Pint ;-)

Amaai, duur DVD'kes, waar koopt gij die? Of zijn ze van goud? En neen ni goudkleurig hé want dat zijn ze allemaal. ;-)

Ik moet toch zien dak ni droog kom te staan...

als ze nu half pintjes verkochten, was een half ook goed ;-)

Link naar reactie

Dvd'ke klaar. Tkomt van een divx van internet, dus de kwaliteit omgezet naar dvd is niet het van het, maar tis zeker aanzienbaar. Ik heb ook een abo op TopGear magazine, dus als hij ooit er bij zit (ze doen wel vaker van die dvd's), dan heb ik hem in perfecte kwaliteit.

Ik hoop naar de Custom show te komen, zal anders wat extra schijfkes branden...

Groeten

Benny

Link naar reactie

@ gette: dan wil ik zeker eentje met ondertiteling. Kan dat tegen de customshow. Je zal me wel vinden op de SC Primavera stand.

@ amkrisis: me englisch niet so good to follow what lads are talking apout so i take the ondertiteling-versie. (haha) Ik heb de UK-versie trouwens ook al op PC doorgestuurd gekregen via you tube.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...