Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Top Gear


Pewe

Aanbevolen berichten

Iemand TOP GEAR op BBC gezien zondag 28/12 ?

De mannen van Top Gear hebben ieder een tweedehands motorfiets mogen uitzoeken waarbij ze van zuid naar noord vietnam moesten rijden over 1000 miles.

Hilarisch !!!!

Jeremy Clarkson had een vespa Sprint uitgezocht en had deze aangepast naar MOD STYLE en liet zelfs een mod suit maken en verwees verschillende malen naar Brighton Beach en Quadrophenia.

Gewoon schitterend !

http://www.topgear.com/uk/

Link naar reactie

Om eerlijk te zijn, die curry scooter heeft het goed uitgehouden in die slijtage slag. Maar het strafste vondt ik toch wel de Honda Cub (meest verkochte bromfiets wereldwijd).Zelfs na een keertje kopje onder te gaan, terug starten en nog draaien ook.

Link naar reactie

Heb in Vietnam ook met zo'n Cub rondgereden... (Motobai/motobi(ke) voor de vrienden) is onverwoestbaar en het grappige is dat je er zelfs in 3de mee kan starten. Doen alle Vietnamezen trouwens ; easy, blijven bollen, niet remmen, rustig draaien, de rest zal wel uitwijken. Petfleske naf tanken op de hoek van de straat, no problem. Iedereen wil je daar zijn bakje uitlenen om wat bij te verdienen... voor 2 Euro ben je daar nen dag op pad. Absolutely fabulous en een aanrader voor elke motorminded man!!

N

Link naar reactie
gisteren de bende van Wim gezien ?

Die mannen kwamen scooteristen tegen in Sheffield (of zoiets) waarna een spontaan rondritje werd gehouden gevolgd door een "pintje pak" schitterend...

inderdaad leuke aflevering. nu we toch over scooters op tv bezig zijn, heeft er iemand nog de afleveringen van vroeger met christel van dijck geloof ik (klimop of zoiets) en een andere over mods in antwerpen thuis liggen? moet eind jaren 80 geweest zijn

Link naar reactie
gisteren de bende van Wim gezien ?

Die mannen kwamen scooteristen tegen in Sheffield (of zoiets) waarna een spontaan rondritje werd gehouden gevolgd door een "pintje pak" schitterend...

inderdaad leuke aflevering. nu we toch over scooters op tv bezig zijn, heeft er iemand nog de afleveringen van vroeger met christel van dijck geloof ik (klimop of zoiets) en een andere over mods in antwerpen thuis liggen? moet eind jaren 80 geweest zijn

@ Edje: Ik heb dat nog wel ergens liggen op video geloof ik, en dat omdat ik er zelf in voorkwam. Dat was inderdaad in "Klimop" een programma gepresenteerd door Christel Van Dijck en Ben Crabbé in het jaar 1987.

Ikke met de Kurt maakten daar ons TV debuut als 16-jarige mods. De Guy Staar heeft toen onze PK50s'en in z'n bestelwagen naar de studio gebracht. Ik in het trouwkostuum van m'n vader met union jack sokken en Doc Martens aan. "Yeah we are the mods". Hilarische TV. Ben Crabbé was zelfs verwonderd dat twee snotneuzen Keith Moon kenden, die ik persoonlijk wel een betere drummer vind dan Crabbé. LOL

Verder nog wat uitleg gegeven over het fenomeen mods, in die periode was die kennis ook niet meer dan Quadrophenia.

Link naar reactie

dan kom ik zeker eens langs gert. den tom sluyts komt er ook in voor ( ze draaiden de spiegeltjes van m'n vespa om en zeiden dat ze me de volgende keer zouden bewerken) die reed met die gele met crome die hij van de mike michielsen had gekocht. die producer was ik eerst in merksem tegengekomen en vroeg om reportage. ik heb vriendelijk bedankt en hem naar double trouble doorverwezen. jongens jongens ik wil die nog eens zien. dat begon met ( mijn moeder is van mij bevallen op ne vespa) door de ken van istendale denk ik. en dan heb je nog een reportage met de jo en dre enz.(kilimanjaro noemde het program denk ik)

Link naar reactie

nu we toch oude koeien uit de gracht aan het sleuren zijn. Er is nog eens een aflevering van de droomfabriek geweest waar antwerpse scooteristen inkwamen Joris, Dre en Josse weet ik zeker. Iemand dit nog op video of iets dergelijks?

Link naar reactie
gisteren de bende van Wim gezien ?

Die mannen kwamen scooteristen tegen in Sheffield (of zoiets) waarna een spontaan rondritje werd gehouden gevolgd door een "pintje pak" schitterend...

Zojuist dat stukje nog eens herbekeken. Wim maakt de vergelijking met "Dinky Toys" en noemt het een edele hobby. Jean Blaute voegt er aan toe : "Ja, de hobby voor de "kleine man" en dan brengen ze zijn moto in beeld. Pffffffff, Il sympatico zakt een paar spetten op de ladder !

Link naar reactie
dan kom ik zeker eens langs gert. den tom sluyts komt er ook in voor ( ze draaiden de spiegeltjes van m'n vespa om en zeiden dat ze me de volgende keer zouden bewerken) die reed met die gele met crome die hij van de mike michielsen had gekocht. die producer was ik eerst in merksem tegengekomen en vroeg om reportage. ik heb vriendelijk bedankt en hem naar double trouble doorverwezen. jongens jongens ik wil die nog eens zien. dat begon met ( mijn moeder is van mij bevallen op ne vespa) door de ken van istendale denk ik. en dan heb je nog een reportage met de jo en dre enz.(kilimanjaro noemde het program denk ik)

c'était moi !

en ik heb dat nog steeds op video ik ben ook een paar keer aangesproken door zo'n stukske wannabee Mod homo Iwan of zoiets hij en die andere aanstellerkes waren boos op mij omdat ik dat madammeke van den BRT geholpen had om ism Colette een aantal mensen bijeen te krijgen nadat die STRANDJANETTEN die zich puristen noemden (WHOEHAHAHA SUKKELS) dit verboden hadden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...