Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Top Gear


Pewe

Aanbevolen berichten

inderdaad. staat mij iets van voor dat ze die gasten van dat programma een lesje wilden leren. dat was den ivonne de antwerp smooth mods noemden ze zich geloof ik.kun je dat hier niet opkrijgen dat filmke? en wat is je naam als ik zo direkt mag zijn. dank bij voorbaat

Mijn naam is Giuliano aka Jules,

ik zal die video eens binnenbrengen om op DVD te laten zetten...

Trouwens waar zitten die puriste strandjanetten nu eigenlijk of is de hype voor hun voorbij ?

Ivonne ja da was't een belachelijk ventje met te veel praat en ne vrouwenaam, pfff de lul...

Link naar reactie

ha de jules. de meeste van die gasten hebben geen scooters meer. maar het pikt nog denk ik want als ik er eens een tegen kom met de lammy dan vallen hun ogen er bijna uit. @gert stond gij dan ook niet in tv express met een artikel over mods? ik dacht met christiaan en laurent en een van de de block zussen. m'n ex heeft dat in den tijd allemaal weggegooit. was ook artikel bij uit playboy of penthouse over scooteristen in england, met als titel scooteristen kunnen 2 dingen doen: de queen mom neuken of morecambe leegdrinken aangezien het eerste niet gaat, doen ze het 2de maar.

Link naar reactie

@ edje: Nee in den TV express heb ik nooit gestaan, en da wil ik zo houden ook. lol

Ik ben enkel in de uitzending "Klimop" veschenen en dat was in de studios van de toemalige BRT. Dus niet in kilimanjaro, de droomfabriek of nog erger den TV-express.

En dat was ook nog voor de periode dat de Roland en de Chris(RIP) met ne Vespa reden.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...