Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vers van de boot


DJ Vespa-noize

Aanbevolen berichten

misschien stomme vraag , maar aan wat zien jullie dat dit rommel is ???

Het is inderdaad niet te zien, en het ziet er mooi uit.

Maar we zien wel dat dit duidelijk een Aziatische import is.

en tot op heden, heb ik nog geen enkel positief verhaal gehoord over zulke Aziatische restauraties...

Link naar reactie

116624304oe8.jpg

Shot at 2008-09-16

Hallo Joene, een eerste les in hoe herken ik een “loempia” Vespa! Een typisch geval is het VNB spatbord met 10inch wielen, dat bovendien voorzien is van een overbodige sierstrip. De chromen sierstukken over de trommels, het pijpje op de uitlaat is eveneens een uitvinding uit curryland. Achteraan de plaathouder met spoiler, treeplank of hoe je het wilt noemen. De hoes over het reservewiel, het contact aan de bagabehaak en ga zo maar door. Als je zo een scooter bekijkt is het te mooi om waar te zijn en dat is juist waar de meeste mensen intrappen! Niet doen zou ik zeggen, afblijven! Groeten Jeanke.

Link naar reactie

@ Jeanke: bedankt voor de heldere toelichting. Ik was wel niet van plan om zo'n vespa te kopen hoor. Als ik me een 2de scooter aanschaf dan zal het er een zijn waarvan ik de geschiedenis wil weten en dus ook de vorige eigenaar wil kennen. Van jou zou ik er blindelings een kunnen kopen :-))

Gr, Jeroen

Link naar reactie
http://img81.imageshack.us/img81/6236/116624304oe8.jpg

Shot at 2008-09-16

Hallo Joene, een eerste les in hoe herken ik een “loempia” Vespa! Een typisch geval is het VNB spatbord met 10inch wielen, dat bovendien voorzien is van een overbodige sierstrip. De chromen sierstukken over de trommels, het pijpje op de uitlaat is eveneens een uitvinding uit curryland. Achteraan de plaathouder met spoiler, treeplank of hoe je het wilt noemen. De hoes over het reservewiel, het contact aan de bagabehaak en ga zo maar door. Als je zo een scooter bekijkt is het te mooi om waar te zijn en dat is juist waar de meeste mensen intrappen! Niet doen zou ik zeggen, afblijven! Groeten Jeanke.

de zadels, de kilometerteller die er een cm bovenuit steekt,...

Link naar reactie
http://img81.imageshack.us/img81/6236/116624304oe8.jpg

Shot at 2008-09-16

Hallo Joene, een eerste les in hoe herken ik een “loempia” Vespa! Een typisch geval is het VNB spatbord met 10inch wielen, dat bovendien voorzien is van een overbodige sierstrip. De chromen sierstukken over de trommels, het pijpje op de uitlaat is eveneens een uitvinding uit curryland. Achteraan de plaathouder met spoiler, treeplank of hoe je het wilt noemen. De hoes over het reservewiel, het contact aan de bagabehaak en ga zo maar door. Als je zo een scooter bekijkt is het te mooi om waar te zijn en dat is juist waar de meeste mensen intrappen! Niet doen zou ik zeggen, afblijven! Groeten Jeanke.

de zadels, de kilometerteller die er een cm bovenuit steekt,...

En die wielen lijken mij ook al ni echt Vespa of vergis ik me daarin?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...