Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21/09: Rondrit Classicscooter


stanman

Aanbevolen berichten

@ Joene

aangenaam ;p

idemdito, nu weet ik tenminste zeker dat jij niet DerrICK bent ;-))))

Ik heb dus die grap met cult uitgehaald. Ik kendde hem van een vorige rit maar als ik zei dat ik derrick was ... ik zweer je ,zijn gezicht was goud waard. Onmiddelijk rechtgezet voor er ongelukken van kwamen. Maar het bleef een ongelooflijke toffe dag. Was rap om eigenlijk.

Link naar reactie

Een prettig weerzien van bekenden (en minder bekenden) en een prachtige rit in een mooi landschap! Als ik vandaag even de ogen sloot rook ik opnieuw de 2-stroke en proefde het stof en de heerlijke taarten van gisteren. Bedankt Jan en co voor deze onvergetelijke dag.

@Lievin en David: bedankt voor de compagnie en het guideer- werk tussen Vilvoorde en Werchter.

@Stijn: bedankt voor toch een paar maal te willen halthouden op de terugweg (zij het ongewild). :)

Alles was voorzien: zelfs als je paardje niet wou steigeren kreeg je "spontaan" een handleiding toegestopt:

classicscooterrit200801zp8.jpg

Hier nog een paar sfeerfoto's van voor en na de rit:

classicscooterrit200800wx6.jpg

classicscooterrit200800ng2.jpg

classicscooterrit200800fn3.jpg

classicscooterrit200800gh3.jpg

classicscooterrit200800ve8.jpg

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Jan stelde zich de vraag of hij dat moeilijke stuk er misschien beter had uitgelaten, maar laat ons eerlijk zijn, zonder zulke technisch moeilijke stukken zou het de classicscooter rit niet zijn

Klopt. Op het moment zelf misschien een gevloek maar erna was het wel leuk om erover te praten. anders was het te saai.

Link naar reactie
Jan stelde zich de vraag of hij dat moeilijke stuk er misschien beter had uitgelaten, maar laat ons eerlijk zijn, zonder zulke technisch moeilijke stukken zou het de classicscooter rit niet zijn

Klopt. Op het moment zelf misschien een gevloek maar erna was het wel leuk om erover te praten. anders was het te saai.

Gij waart met u vnb'ke daar, heb hem zien staan

Link naar reactie

Heb ook wat foto's op onze blog staan. Er komen er nog bij maar men webspace is op dus zo snel ik nieuwe gevonden heb plaats ik er meer online. (hoe lang mogen fotos op http://www.fotosop.nl/ blijven staan?)

http://ourvespa.blogspot.com/

7.JPG

3.JPG

Moesten er zijn die de foto's in groot formaat zouden willen contact me.

Met een zwarte p125x.

was wegkapitein, dus normaal gezien heb je me een paar keer zien passeren

Was ik ook voor de eerste keer. Jan vroeg of ik hem daarmee wou helpen en met plezier, maar ik vond het best wel vrij zwaar. Niet dat ik moe was maar je beleeft zo een rit heel anders dan rustig go with the flow.

Link naar reactie
Jan stelde zich de vraag of hij dat moeilijke stuk er misschien beter had uitgelaten, ...

Niejet gij, maar had ik het op voorhand geweten dat had ik misschien de banden van mijne motoculteur opgelegd ;-)

Twas de max en sjapoo voor da racemasjien met zijne duo da mee reed !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...