Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21/09: Rondrit Classicscooter


stanman

Aanbevolen berichten

Inderdaad een stoffige rit maar mooi en zo'n schoon landschap.

Weer voor herhaling vatbaar.

Dank aan ieder die mee geholpen heeft.

Ciao!!

Link naar reactie

Zeer leuke klein padjes, (maar misschien minder geschikt voor de grote groep...)

Spijtig genoeg heb ik een van men vespa's op de wei moeten achterlaten tijdens de rit.

Maar volgend jaar neem ik een reserve-stuur mee, zodat ik dit direct kan fixen ;-)

In ieder geval nogmaals bedankt aan Jan om me onmiddellijk het nodige vervangstuk te leveren!!

Link naar reactie

Saluti Vespisti,

Vanuit Helmond, Nederland het volgende bericht: Gisteren hebben we met twee Vespa's vanuit Nederland meegedaan aan de "Classicscooter" rondrit georganiseerd vanuit Werchter. In één woord geweldig te noemen. Dank voor de geweldige inzet van de organisatie en sponsor. Indien mogelijk zijn we zeker volgend jaar weer van de partij ondanks de grote afstand. Dit evenement mag je niet missen!

Ciao.

Vincent

www.knoopsfotografie.nl

Link naar reactie
Ik heb net de vespa's geteld op het filmpke dat ik gemaakt heb en zit aan 198 deelnemers. Niet slecht hé!!Ik moet toegeven dat ik deze morgen een beetje heimwee had naar gisteren. ben verdomd blij da'k gedaan heb met werken.

Vergeet de mijne er ni bij te tellen, die zielig op de wei is achtergebleven ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...