Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21/09: Rondrit Classicscooter


stanman

Aanbevolen berichten

Verdoemme, verdoemme, ik ga weer poeten passen wegens werkverplichtingen.

We hebben mosselfeest op 't werk, Rozemarijn te Keerbergen, en dat is verplichte (vrijwillige) kost. Maar het is met veel plezier dat ik er zal werken.

By the way: ge moogt allemaal passeren. De mosseltjes worden geserveerd in zaal Berk en Brem te Keerbergen. Alle centjes dienen om onze jaarwerking te kunnen begroten. Rozemarijn is een voorziening voor mensen met een mentale beperking, dus alle centjes om onze gasten een leuk jaar te kunnen geven, zijn zeker welkom.

Groetjes en hopelijk tot op de mosselkes.

Link naar reactie

Volgens info van Jan Classic hemzelve;

Samenkomst om 13u op de Heilige Rock-Werchter weide(zoals vorig jaar) waar nu ook een drankstand zal voorzien zijn vanaf 11u.

Het vertrek is gepland om 13u30 stipt.

Bij aankomst aan café 'De Glazen Boterham' in Werchter zijn er voor de hongerigen onder ons hamburgers en braadworsten voorzien.

Link naar reactie

aangezien ik geen Werchter-fan ben...weet ik ook die weide niet zijn...:ss

iemand misschien GPS-adres?Of iets herkenbaars in de buurt?

of gaan de mensen uit het Antwerpse ergens afspreken?

Let me know...

Link naar reactie
mossels vind ik degoutant , en met mentaal gehandicapten kan ik zeker en vast al niet overweg , maar daar gaat het hier niet om !!!! den tocht , zker aanwezig

Zie maar dat ik u nooit tegenkom of ge krijgt een mentaal gehandicapte mossel tegen uwen met tweetaktluchtgevulde kop geslingerd, haha.

En ironie troef betreffende het mosselfeest want ik ben zelf al 16 jaar vegetariër.

Ik probeer zeker eens te passeren voor ik aan mijne shift moet beginnen.

Link naar reactie

Andere jaren spreken wij af aan't rondpunt in Wommelgem en rijden zo verder over Lier (Ring). Er zal vast nog wel reactie komen om beter te kunnen afspreken.

aangezien ik geen Werchter-fan ben...weet ik ook die weide niet zijn...:ss

iemand misschien GPS-adres?Of iets herkenbaars in de buurt?

of gaan de mensen uit het Antwerpse ergens afspreken?

Let me know...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...