Jump to content
Vespaforum.be

PatRatInSpee

Members
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

63 Excellent

3 Followers

About PatRatInSpee

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Motovespa 160 gt
    Motovespa 150s
    Px125e
    Special50
    Super curry (rip)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Brussel/Geraardsbergen
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. En voor de pk modellen https://www.ricambi-v.com/tuning/sella-completa-sport-colore.5228.html
  2. Neen maar Nisa heeft dit model ook voor smallframes... https://www.ricambi-v.com/tuning/sella-completa-sport-colore.5226.html
  3. Okay top! Ik stuur je later nog voor die swingarm... Lijkt me een goeie oplossing!
  4. Okay bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik denk dat ik best op zoek ga naar een andere vork. Dat lengteverschil van die achteras wist ik niet. Best een primavera vork of een special op 10 inch vork vermoed ik of zijn er nog opties? Voor mij hoeven de voor en achter trommel niet identiek te zijn maar wel dezelfde grootte van velg... Ik weet niet of een pk vork in een special past? Ik heb ook gemerkt dat ik op zoek moet naar een ander spruitstuk omdat het standaard Pk stuk niet past in het gat van het chassis maar deze kan ik blijkbaar gewoon bij sip bestellen. Een volledig ander blokje vind ik wat gek tenzij ik het kan ruilen? Een andere optie waar ik aan denk is om een et3 blokje in te bouwen maar dan ben ik wettelijk niet in orde en dat vind ik wel een risico...
  5. Ik heb een special50 met vooraan een 9 inch open velg met 4 boutjes. (De eerste serie van het rechthoekig voorlicht) De motor is een recenter pk50 blokje 10 inch. Nu zou ik vooraan graag van 9 naar 10 inch gaan. Volstaat het om enkel de tamboer te wijzigen of moet ik ook de remblokken met achterplaat aanpassen? of pas ik beter het blokje aan naar 9 inch? zo ja, idem als hierboven. Enkel de tamboer of ook de rest? mvg,
  6. Leuk! Ik zou vooral kijken dat de papieren in orde zijn en goed kijken naar het model... onder mijn 150s en 160gt heb ik beide een betrouwbaar px blok gestoken. Deze zijn betrouwbaarder en onderdelen beter verkrijgbaar... De kaders zijn meestal een mix van Italiaanse modellen zoals de sprint, vbb enz Over smallframes en px-modellen durf ik me niet goed uitspreken maar ik vermoed dat deze bijna idem zijn als de Italiaanse... succes!
  7. indien je de 19.19 carbu zou verkopen heb ik wel interesse
  8. Iemand hiermee ervaring? Parmakit sixty six voor de px125/150. d66 en 205cc. https://www.motoricambisoviero.it/catalogo/-Gruppo-Termico-In-Alluminio-Parmakit-SIXTY-SIX-205cc-D-66-Vespa-PX-125-150-E--41315391
  9. Ondertussen verkocht en heb ik een special stuur in de plaats Mag slotje op
  10. Eenvoudig dicht te maken met kneedbaar metaalpasta...
  11. Klopt! Is dat een meerwaarde? Of net niet?
  12. Af te halen in Geraardsbergen
  13. Stuur met teller te koop of wisselen tegen tegen stuur special 50 vp 120
×
×
  • Create New...