Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Opendeur met rondrit bij Lambrettafinder op zondag 28/9/2008


lambrettafinder

Aanbevolen berichten

Kristof, Ik denk dat je moet rekenen op 1.000-1.500 Euro voor de scooter (afhankelijk van de staat), 1.000 Euro carrosserie en spuitwerk, 1.000 Euro werkuren, 1.000 Euro motorrevisie en andere nieuwe onderdelen. Dus snel naar de 4.000 Euro op en het wordt een pak meer als je een speciaal (zeldzaam) model wil en dan ook nog eens aan tuning gaat doen. Maar het is meer dan de moeite waard. Liever wat langer sparen en dan ineens rijden met wat je altijd wou!

Link naar reactie

Schitterend onthaal, bedankt Sam!

@ Ketje & U-Y, bedankt voor de hulp op de Geuzentoer. Ik wou jullie alletwee een pint betalen op de tussenstop zondag, want zaterdagavond is dat er niet meer van gekomen. Alleen waren we nog niet goed vertrokken of mijne koppelingskabel brak. Ik dacht, geen probleem, even naar Sam om een nieuwe kabel, en ik kan voort... Verkeerd, volgens mij is de 'geine' waarin die kabel loopt ook kapot, de kabel zit muurvast in de geine. Allee, Sam zal een nieuwe geine en kabel steken in de loop van de week. Ik heb dan maar mijn broer gebeld om mij te komen halen. Spijtig, ik had liever meegereden.

Toch nog bedankt aan die 2 vriendelijke vespisten die mij hebben begeleid tot aan de grote baan, en de Sam voor de hulpvaardige raad en goei pint achteraf.

Link naar reactie

SX200 is so passé ;o) Elke Engelsman koopt ne Special en zet daar replica zijkassen op... Nen SX150 daarentegen, komt dat nog maar eens tegen, hahahaha!!

N

Link naar reactie

eindelijk ne kenner se.

En Josse, da's ne pas gespoten SX200, ik denk dat die klaar lag op 't schap met de melding " gratis mee te nemen". Ik vond de kleur niet zo schoon :)))))))

Nic, wanneer is den uwe eigenlijk klaar ?

grtz

Pewe

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...