Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml krijgt facelift


maestro

Aanbevolen berichten

'k zal 't eens vragen bij mijn volgend onderhoud. Kunnen we bij deze de stickerdiscussie afronden. Any way... die lml-kleuren. Hoe zit het daarmee. Waarom heeft lml geen eigen website. Of hebben ze die wel?

enige website is www.lmlscooter.be (nieuwe kleuren staan er precies al bij)

Link naar reactie

@ Maestro: ik wacht nog op de offerte van Publiway dus prijs ken ik nog niet.

Het mag van mij wel iets meer kosten dan een gewone sticker, het zal tenslotte iets origineel zijn hé :-)

toko is Maleis voor winkel ;-)

Link naar reactie

awel Joene,

zeker laten weten en tonen als hij af is.

Iets anders... In een vorige topic werd verteld hoe je je lml moet aanpassen zodat hij meer PX wordt (sito, sproeiers, e.d.). Natuurlijk is het alom geweten dat je garantie vervalt vanaf het moment dat je je wijzigingen aanbrengt aan de motor. Wel, bij De Pauw wisten ze me te vertellen dat de garantie toch blijft gelden na die wijzigingen. Voorwaarde zal dan waarschijnlijk wel zijn, dat je het laat doen door een officiele lml-verdeler. Wijs! :o)

Link naar reactie

Ik ga dat idd bij mijn dealer vragen om te doen ook. Maar zouden zij dat op papier willen zetten, die blijvende garantie? Dat weet ik nog zo niet hoor! ;-)

Daarbij, bij mijn aankoop vond ik het al louche dat ze slechts 1 jaar garantie geven... Terwijl in België wettelijk verplicht is, bij elke verkoop aan particulier, een garantie te geven van min. 2 jaar...

Link naar reactie

Hey Maestro: als ie klaar is zet ik zeker eens wat foto's op dit forum.

Bedankt voor de tip en positief nieuws ivm garantie. Ik heb die aanpassingen samen gedaan met mijn dealer (Smeyers in Schaffen), terwijl hij mijn sito+ monteerde heb ik de sproeiers veranderd ;-) cool indeed !

Link naar reactie

misschien nog een tip: laat geen sito+ installeren.

Dat kreng maakt een hoop lawaai zeg (is door andere forummleden ook al eens bevestigd). Hij geeft veel koppel in de lage toeren maar je moet de RAKKETAK er dan wel bij nemen ;-(

Link naar reactie

iemand een foto van de LML in het roze?

ben ik wel benieuwd naar :)

PS : ivm die stickers..elke stickerboer kan dat hoor..en zoveel kost da nu ook ni..

Ik ga altijd naar http://www.as-beletteringen.be/ in Herentals

Publiway ken ik ook...die staan altijd op onze car-events...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...