Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml krijgt facelift


maestro

Aanbevolen berichten

Gisteren bij De Pauw 2 nieuwe lml's zien staan. Ze zijn der serieus op vooruit gegaan.

- Nieuwe kleuren waaronder donkergrijs en flashieroze (voor de maskes)

- nieuwe kilometerteller, sober en zonder sterren

- lelijk starplakske op de linkerbil verwijderd

- naar het schijnt ook een nieuw achterlicht

- bruin zadel (maar dat was al, dacht ik)

Nu ben ik overtuigd. Ik ga lml :o)

Link naar reactie

Nog een updat: er zijn ook LML's in gele uitvoering en wijnrood-metallic! Beide zeer mooi! En die aanpassingen zijn gedaan op vraag van de dealers van bij ons (kilometerteller, zadel, licht, logo verwijderen achteraan, etc...) waarvoor dank. ;-)

Link naar reactie

Even iets anders.

Op mijnen lxv heeft De Pauw een sticker met zijn telefoonnummer geplakt, knal vooraan op mijn voorspatbord (LELIJK!!!). Heb al geprobeerd om het er af te halen maar dat gaat maar per mm². Kent iemand een product waarmee je dat er gemakkelijk kan afhalen zonder sporen na te laten of lak te beschadigen. Let me know.

Link naar reactie

ik heb geen interesse,maar de vriendin misschien wel.

Kzalt haar es voorleggen ;)

ivm uwe sticker...probeer es met nen haardroger...goe warm stoken,dan wordt da stickerke "wak" en krijgde da er normaal wel af...

Link naar reactie
@ el toro rosso

schoon stickerke op kleven misschien. Had er in een vorige topic wel enkele schone gezien en bij sip vind je ook een hele collectie.

Inderdaad, maar bij Sip moet je een minimumbedrag hebben eh :-)

Ik heb er ook al enkele gezocht op het net, maar nog niet echt tijd gehad om hem te bestellen

Link naar reactie
ik heb geen interesse,maar de vriendin misschien wel.

Kzalt haar es voorleggen ;)

ivm uwe sticker...probeer es met nen haardroger...goe warm stoken,dan wordt da stickerke "wak" en krijgde da er normaal wel af...

@maestro

er bestaan verschillende soorten stickers - is dat zo'n stickertje dat steeds "afbrokkelt" zelfs wanneer je het verwarmt ? - ik had er zo 2 op mijn billen (die van de wesp uiteraard)

zachtjes verwarmen en met mijn vingernagel zachtjes afgekrast - nadien restantjes lijm met witte naft (wasbenzine) verwijderd en daarna heel de bil even met wax (ik gebruik turtle wax polish) ingewreven en opgeblonken - niks meer van te zien

grts frutsab

Link naar reactie
Even iets anders.

Op mijnen lxv heeft De Pauw een sticker met zijn telefoonnummer geplakt, knal vooraan op mijn voorspatbord (LELIJK!!!). Heb al geprobeerd om het er af te halen maar dat gaat maar per mm². Kent iemand een product waarmee je dat er gemakkelijk kan afhalen zonder sporen na te laten of lak te beschadigen. Let me know.

Helahela... ik heb SCHOON stickers, he...

Luc

Link naar reactie
Even iets anders.

Op mijnen lxv heeft De Pauw een sticker met zijn telefoonnummer geplakt, knal vooraan op mijn voorspatbord (LELIJK!!!). Heb al geprobeerd om het er af te halen maar dat gaat maar per mm². Kent iemand een product waarmee je dat er gemakkelijk kan afhalen zonder sporen na te laten of lak te beschadigen. Let me know.

Helahela... ik heb SCHOON stickers, he...

Luc

Awel Luc,

Als ge schoon stickers hebt, waarom gebruikt ge de die dan nie? LOL ;oD

Link naar reactie
@ el toro rosso

schoon stickerke op kleven misschien. Had er in een vorige topic wel enkele schone gezien en bij sip vind je ook een hele collectie.

Inderdaad, maar bij Sip moet je een minimumbedrag hebben eh :-)

Ik heb er ook al enkele gezocht op het net, maar nog niet echt tijd gehad om hem te bestellen

@ EL Torro: ik heb die lelijke plastic LML logo's verwijderd en zelf een ontwerp/sticker bedacht die ik nu naar een stickertoko heb gestuurd. Mijn idee werd verder uitgewerkt door MR10. Van zodra de stickers erop hangen plaats ik een foto.

een rond startnummer 88 voor op het beenschild vooraan en een speciale striping voor op de billen waar opnieuw het nummer 88 in verwerkt is. Jullie vragen zich af waarom 88 ? Dat is het jaar dat ik mijn vriendin heb leren kennen (jaja 20 jaar geleden al) Ik heb de LML gekregen ter ere van :-)

Wordt vervolgd ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...