Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml krijgt facelift


maestro

Aanbevolen berichten

vandaag trouwens de nieuwe donkergrijze metallic gezien bij De Pauw in Gent, die ziet er echt heel goed uit ... begon serieus te twijfelen aan dat oranje van mij ...

Kristofd heeft er zo eentje, idd niet mis.

Maar ik krijg toch toffe reacties over mijne oranje. Ik heb er zeker geen spijt van.

Link naar reactie
Kristofd heeft er zo eentje, idd niet mis.

Maar ik krijg toch toffe reacties over mijne oranje. Ik heb er zeker geen spijt van.

Oranje valt meer op (ook meegenomen in het verkeer), donkergrijs heeft dan weer net iets meer stijl vind ik. Hmmm ... ben toch aan het twijfelen ... als ik m'n oranje misschien zou kunnen wegdoen met geen of weinig verlies zou ik wel durven opteren voor die donkergrijze ... Vanavond wat fotootjes nemen en even online zetten en zien wat dat geeft.

Link naar reactie
Wisten jullie al dat er wellicht een 4-takt LML gaat komen (ook handgeschakeld) !

en hoe zou die er uit gaan zien ? ook de PX-look of GTS-kloon ?

de 4-takt wordt dezelfde als de huidige 2-takt LML , dus PX-look.

Het is ook nog niet echt zeker of hij ook voor de Belgische markt bestemd zal zijn ??

Hoe de nieuwe LML model(len) er gaan uitzien, geen idee (misschien weten we daar meer over tegen eind 2008).

Link naar reactie

Amai das lang geleden...

eerst en vooral @ Joene, schoon stickers. Maakt het geheel af, maar inderdaad... de billen. En wat was dat ander. Vier takt lml? Zeer interessant, maar hoe zal dat klinken? Tweetaktgeluid heeft het toch wel hoor. Als ik die nieuwe vespa's hoor (heb er zelf één, maar ja) klinkt dat toch maar braafkes. Die euro3-normen zullen waarschijnlijk wel overgaan naar nog strengere euro4's en wat zal dat voor lml betekenen. rarara...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...