Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml krijgt facelift


maestro

Aanbevolen berichten

awel Joene,

zeker laten weten en tonen als hij af is.

Iets anders... In een vorige topic werd verteld hoe je je lml moet aanpassen zodat hij meer PX wordt (sito, sproeiers, e.d.). Natuurlijk is het alom geweten dat je garantie vervalt vanaf het moment dat je je wijzigingen aanbrengt aan de motor. Wel, bij De Pauw wisten ze me te vertellen dat de garantie toch blijft gelden na die wijzigingen. Voorwaarde zal dan waarschijnlijk wel zijn, dat je het laat doen door een officiele lml-verdeler. Wijs! :o)

hoi check deze link

deze scootershop geeft dus wel degelijk de garantie na installatie van een sito+

http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... eluxe.html

Link naar reactie
  • 2 weken later...
@Joene

Lees ik dat goed? Zelf je stickers ontwerpen. Dat is niet eens zo'n slecht idee. Maar blijft dat wel betaalbaar als ge die maar maar eenmaal laat maken. En wat is een stickertoko?

Eventueel een nieuwe topic beginnen... "Pimp my lml"

Kreeg net bericht dat mijn stickers klaar zijn. Kga ze morgen pas kunnen gaan halen bij ASM Lettershop in Hasselt. Kostprijs: € 53,00

Link naar reactie
content van die simonini?kweet wel of topic matoch

redelijk: beter en minder hard geluid dan de sito+ maar minder koppel in lagere toeren, topsnelheid ongeveer hetzelfde

Link naar reactie

proper gedaan, vind het alleen jammer dat die lange stickers de curve/ronding van de bil niet volgen op het einde maar gewoon in een rechte hoek eindigen ... maar goed dat zijn details.

vandaag trouwens de nieuwe donkergrijze metallic gezien bij De Pauw in Gent, die ziet er echt heel goed uit ... begon serieus te twijfelen aan dat oranje van mij ...

Link naar reactie

88 staat voor het jaar 1988: dat is het jaar dat ik mijn vriendin heb leren kennen, dus dit jaar 20 jaar samen gevierd in de zomer en ik heb de scooter van haar kado gekregen :-)))

das nog eens een vriendin hebben hé ? :-)))))

Ze rijdt er trouwens zelf ook graag mee (zie profiel).

Link naar reactie
proper gedaan, vind het alleen jammer dat die lange stickers de curve/ronding van de bil niet volgen op het einde maar gewoon in een rechte hoek eindigen ... maar goed dat zijn details.

...

Toen ik ze er op had hangen dacht ik er net hetzelfde over.

Ik heb het ontwerp nog en ga ze misschien (laten) aanpassen met ronding.

In het begin was dit zeer moeilijk om allemaal uit te tekenen. Nu ze eenmaal plakken en misschien nog meer constructieve feed-back hierover ga krijgen zal ik wellicht tot een nog beter resultaat kunnen komen?

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Mvg, Jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...