Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zaterdag 30/8/2008 : 2nd Raduno Classico, VCA


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Hé gasten, ik zou graag eens een rondritje meemaken, kan dat ook eventueel achterop bij iemand x ???

Ik ben van Lier, en normaal gezien doe ik deze rondrit wel mee.

En ik heb ook nog wel een plaatsje achterop. desnoods op het bagagerekje ;-)

Link naar reactie
Hé gasten, ik zou graag eens een rondritje meemaken, kan dat ook eventueel achterop bij iemand x ???

Haha goei grap, die foto in uw profiel is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren oud!!

Link naar reactie
Hé gasten, ik zou graag eens een rondritje meemaken, kan dat ook eventueel achterop bij iemand x ???

Ik ben van Lier, en normaal gezien doe ik deze rondrit wel mee.

En ik heb ook nog wel een plaatsje achterop. desnoods op het bagagerekje ;-)

stouwer!!

Link naar reactie
Hé gasten, ik zou graag eens een rondritje meemaken, kan dat ook eventueel achterop bij iemand x ???

Ik ben van Lier, en normaal gezien doe ik deze rondrit wel mee.

En ik heb ook nog wel een plaatsje achterop. desnoods op het bagagerekje ;-)

Voor alle veiligheid wél knie én elleboogbescherming dragen als ge met Gette mee gaat rijden. :-)

Link naar reactie

Beste Vespisti,

De Vespa Club Antwerpen nodigt u uit op zijn Raduno Classico.

De voorinschrijving voor het ontbijt en kaasavond zijn afgelopen. We wensen via deze weg wel iedereen uit te nodigen die enkel aan de rondrit willen deelnemen.

We moedigen de leden aan om zoveel mogelijk met oude vespa's deel te nemen, maar alle vespa's (en lambretta's, heinkels, bella's) zijn uiteraard welkom. De snelheid zal aangepast zijn aan de mogelijkheden van de oldtimers (lees trager).

Wanneer:

30 AUGUSTUS 12H30

Locatie:

LEUGENBERG 143 - 2180 EKEREN (Sint Vincent School)

Link naar reactie

Dus als ik het goed heb dan mag ik gewoon naar ekeren komen om mee te rijden? Heb niet ingeschreven...

Maar we komen hoogstwaarschijnlijk met de hobokense vespacrew ;) zo een zevental 50cc'tjes.

Aangezien gezegd is dat de snelheid aangepast word aan de oude vespa's zal ik met mijn pk'tje wel kunnen volgen zeker?

Link naar reactie
Dus als ik het goed heb dan mag ik gewoon naar ekeren komen om mee te rijden? Heb niet ingeschreven...

Maar we komen hoogstwaarschijnlijk met de hobokense vespacrew ;) zo een zevental 50cc'tjes.

Aangezien gezegd is dat de snelheid aangepast word aan de oude vespa's zal ik met mijn pk'tje wel kunnen volgen zeker?

je kan inderdaad nog gewoon afkomen zaterdag. Er is dan wel geen ontbijt meer voorzien. Voor de rit incl de nodige versnaperingen ed vragen we de democratische bijdrage van 5 euro

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...