Ga naar inhoud
Vespaforum.be

zaterdag 30/8/2008 : 2nd Raduno Classico, VCA


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Op zaterdag 30/8 organiseert de VCA haar tweede raduno classico. Vorig jaar nog in volle herfst, dit jaar rekenen we op stralend zomerweer.

We willen proberen zoveel mogelijk vintage vespa's op de baan te krijgen, hoe ouder hoe beter.Natuurlijk zijn alle Vespa-liefhebbers (PX, GTS, LX, LML,... zelfs lambretta) zoals steeds van harte welkom.

Rondrit tegen relax tempo aangepast voor oude tuffers met een beperkte afstand van ongeveer 80 km. En onder begeleiding van wegkapiteins van de VCA.

We voorzien een ontbijt, tussenstop met verassing en tussenstop met hapjes. Vandaar ook het deelname-bedrag van € 10,-.

Aansluitend aan de rondrit, een Kaas en wijnavond (voor de carnivoren is er een charcuterieschotel)

Inschrijven op voorhand wel noodzakelijk, zodat we voldoende proviand kunnen voorzien !

Voor alle details: zie flyer.

2008%20raduno%20classico.jpg

( staat op de officiële kalender van Vespa Club België)

Link naar reactie
Ik probeer nen hoop volk bijeen te krijgen !!

Heb al een paar keer classicsooter meegedaan, maar VCA-rondrit nog nooit.

dan wordt het tijd dat ge eens afkomt, een thuismatch voor u

Link naar reactie

Wij kunnen er niet bij zijn. Hadden jullie nu die datum in oktober gehouden, dan konden we wel mee. Op 30 augustus is het juist den BBQ van Vespaclub Gent en dat willen wij als Gentenaars niet missen. Hadden heel graag meegereden met jullie met onze oudjes, dat w-kend hebben we juist geen kermis en konden we eens mee. Maar diene BBQ is te lekker om te laten liggen.

Misschien volgend jaar weer in oktober ;-)

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie
Wij kunnen er niet bij zijn. Hadden jullie nu die datum in oktober gehouden, dan konden we wel mee. Op 30 augustus is het juist den BBQ van Vespaclub Gent en dat willen wij als Gentenaars niet missen. Hadden heel graag meegereden met jullie met onze oudjes, dat w-kend hebben we juist geen kermis en konden we eens mee. Maar diene BBQ is te lekker om te laten liggen.

Misschien volgend jaar weer in oktober ;-)

Grtz Michel & Kathy

Misschien den BBQ van VCG volgend jaar in september of oktober want ik wil die ook wel eens meemaken. De raduno classico rit kan ik als Antwerpenaar niet missen hé. ;-)

We moeten de agenda's in het vervolg eens wat beter op elkaar afstemmen want het valt me op dat er dit jaar veel ritten op dezelfde momenten waren wat helaas jammer is want dan moet je wel kiezen op den duur.

Link naar reactie

De BBQ is inderdaad enkel voor leden.

Ik zeg dan toch ook niet dat VCA de datum moet aanpassen hé, integendeel, de rest moet zich maar aan ons aanpassen.

Is het niet een algemene trend in Vlaanderen dat iedereen zich meestal aanpast aan Antwerpen en omgeving (hypes, muziek, kunst, etc...)? Woehahahahaha

Tja, Antwerpen is nu eenmaal een metropool hé. LOL ;-)

dus allen naar die classic rit!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...