Ga naar inhoud
Vespaforum.be

hotrob bouwen


purusa

Aanbevolen berichten

wil een hot rob bouwen ken er niks van ?

wat voor model kan ik het best gebruiken ,

waar kan ik een betrouwbare winkel vinden ?

zou hem ook door de schop volledig laten restaureren en laten tunen ?

wat gaat mij dat ongeveer kosten

Link naar reactie

1.hot roD, dus je kent er duidelijk niks van...

2.eender welk model, wat je mooi vindt...

3.als je je profiel invulde zouden we weten vanwaar je bent...

4.een eerste vespa waar je niks van kent laten tunen...?

5.heel veel geld...

Link naar reactie

heb een paar modellen in het hoofd

dacht aan een acma vind ik mooi omdat die zo mooie rond van het zadel tot van achter gaan .

verder dacht ik ook aan vnb

ik haal geen geintje uit wil gewoon direct zo een

Link naar reactie

Daar je andere termen ook nogal wazig geformuleerd zijn: wat houd een Hot Rod (let op! met een D!) voor jou in? Wat zie je voor je (stijl/design/voorbeeldjes)?

Link naar reactie

een paar voorbeelden, gespot door een vriend, ergens is de buurt van parijs:

cid203b7780874e4ba1856end6.jpg

Shot at 2008-07-21

cid5694283746d240eab482gs1.jpg

Shot at 2008-07-21

cid752edc2c87164afe99a4xf8.jpg

Shot at 2008-07-21

wel grappig, na de hete hond, lekker met mosterd en zuurkool, de hete zeehond. groeten jan

Link naar reactie

je zal goed je rekening moeten maken en heel veel zelf doen als je't voor die prijs in elkaar wil steken.een vespa van dat type is zelfs in slechte staat al heel kostelijk,dan ben je al ongeveer de helft van je budget kwijt en je bent nog niet begonnen aan de verbouwingen.een deftig blokje met wat tuning stuff,weeral een dikke hap uit het budget.(en een hot rod dat niet vooruit gaat,is dat dan een hot rod?)

al de aanpassingen,want het is niet allemaal plug and play,spuitwerk,enz,enz..

vergis u niet beste,het is duurder dan je vermoedt.

Domi.

Link naar reactie

op ebay.de staat er zo'n modelleke(VL) tekoop,de motor zit wel vast en er is(veel) werk aan.staat nu iets van een 1400€ en nog een paar dagen te gaan,dus zoals ik al schreef,ongeveer de helft van het vooropgestelde budget enkel voor de aankoop van het "juiste" model vespa.

maar als die af is hebt ge wel iets speciaals...

succes ermee..

Domi.

http://cgi.ebay.de/Vespa-VL-2T-Baujahr- ... dZViewItem

Link naar reactie

je logt je in op ebay.de,geeft je max.op wat je er wil aan geven.heb je na afloop het hoogste bod,is die van jou.en dan mag je naar Duitsland om de scooter te gaan halen...(ik schat ongeveer een 2000e

en heel goed gezien van de Fajes,een modern blokje past niet direct,maar is wel te doen,mits wat las-en snijwerk.je moet er iets voor over hebben om met iets apparts te rijden hé...

Domi.

Domi.

Link naar reactie

wie weet heb ik binnenkort voor u wel een koopje staan 'zie in de andere topic die ik geopend heb ' een GS 150 van 1960 in elkaar te steken (gestraald en gespoten in zilver grijs) met originele motor (reeds gereviseerd )en eventueel een te reviseren PX 200 motor als je deze er dan toch zo graag onder zou zetten

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...