Ga naar inhoud
Vespaforum.be

12/10 Avanti Vespa! Circuit Zolder Squadra Veloce


Vesp

Aanbevolen berichten

Het was zeker de moeite om helemaal tot daar te rijden. Met een grote groep vertrokken in Antwerpen en de bende nog vergroot in Geel.

Aan allen van Squadra velocé nen dikke proficiat voor een geslaagde dag met een heel mooie rit. Weeral veel volk gezien en nieuwe mensen leren kennen.

Post die foto's nu maar allemaal hier zodat iedereen kan zien dat we met een grote bende waren. Die mensen van Zolder wisten even niet wat er gebeurde op hun terrein, zo'n massa scooters bij elkaar. Om en bij de 400 scooters (van horen zeggen), nog nooit meegemaakt in België. De weergoden zullen er ook wel voor iets tussen gezeten hebben.

Tot de volgende and keep up the FAITH!

Link naar reactie
Superrit en zeer fijn van de leden van SC Primavera om me uit te nodigen bij hen aan te sluiten.

Merci.

Welkom bij het gastvrije SC Primavera :-))

Gr, Jeroen

Link naar reactie
Wij willen foto's,wij willen foto's,wij willen foto's,wij willen échte foto's :-((

Jan jongen nu hebt ge iets gemist zalle ! Dit was gigantisch, ongelooflijk, nooit gezien, goeie organisatie, goei weer en meer dan 400 Vespa's.

@ Squadra Veloce : proficiat met de organisatie van deze megarit !!!!!!!!!!!

Tot volgend jaar !

Link naar reactie

Ook de Gentse bende is veilig thuisgeraakt. Twas een super geslaagde dag. Prachtig weer, mooie rit, veel volk, superprachtige lokatie zowel voor vertrek als voor de tussenstop. Tja, wie ni mee was heeft ongelijk!! :-)

Ik heb er met plezier een zere kont en een overbelaste pols voor over. :-)

Foto's volgen later.. ventje heeft kodak en is onderweg blijven plakken.

Link naar reactie
Fotos's iemand? Dan kanik nog meer mijn kas opfretten omdat ik er niet bij was.Verdomme...

heel veel en hier alvast enkele:

aventivespa01rw5.jpg

aventivespa03yt4.jpg

aventivespa04oo1.jpg

aventivespa16sy2.jpg

aventivespa22xf0.jpg

aventivespa19lb8.jpg

aventivespa11ny7.jpg

aventivespa32jd8.jpg

aventivespa34xj5.jpg

aventivespa39nt1.jpg

aventivespa42il3.jpg

aventivespa28ww7.jpg

aventivespa33zg4.jpg

aventivespa34wp1.jpg

aventivespa36hv6.jpg

aventivespa10hx0.jpg

aventivespa06yh1.jpg

aventivespa19io3.jpg

aventivespa21su2.jpg

aventivespa32gg0.jpg

aventivespa31sk3.jpg

aventivespa35xn8.jpg

aventivespa37tv7.jpg

aventivespa04az9.jpg

Zeer toffe rit owv de massale opkomst,het prachtige weer en het mooie limburg !

Een pluim voor de organisatie. Ben benieuwd of ze dat volgende keer kunnen overtreffen ;-) ?

Link naar reactie

Veel vlok, veel Vespa's, maar weinig bekende gezichten gezien, het was een raar gevoel! Mannen en vrouwen van SC Primavera, merci voor de gezellige namiddag samen op de scooter! Jeroen thx voor de mooie foto's! Tot ergens onderweg, Jeansprint!

Link naar reactie

Bedankt aan de organisatie voor het dagje "chillen" en "hiphop":), nooit gedacht dat de Limburgers zoveel volk bijeen zouden krijgen.

Een paar minpuntjes (die begrijpelijk zijn met zoveel volk) waren de wachtijd voor een drankje op de tussenstop, de onduidelijke signalisatie en iedereen tegelijkertijd te laten vertrekken terwijl er onvoldoende wegkapiteins aanwezig waren. En Derrick heb ik ook gemist :(.

Hier nog een paar foto's van de tussenstop:

zolderrit08001aju4.jpg

zolderrit08002agc7.jpg

zolderrit08003acw9.jpg

Groetjes, nero.

Link naar reactie

En normaal gingen er nog meer "vespa's" zijn. De curryVespaclub uit Hever is ook met een 100 tal vertrokken.. maar jammer genoeg hebben zij Zolder nooit gehaald ;-) Hoe dat komt weet ik niet, ik weet alleen dat de lijnen van Touring overbelast waren. hahahahaa... Dat was ook de reden waarom we onze vriend Derrick of zijn alter ego ook niet aanwezig was :-)

Link naar reactie

ik volg Vespapostino...

met spijt in het hart volg ik deze rubriek...

wij konden er spijtig genoeg niet bijzijn,en hebben blijkbaar iets gemist!!

Italpat (en de rest van de Squadra((behalve DerrICK),SORRY,proficiat en hopelijk tot volgend jaar!!

Link naar reactie

Beste Vespisten,

Allemaal hartelijk dank voor de talrijke opkomst en de aangeboden hulp om iedereen zonder veel krassen en/of deuken te laten genieten van een prachtige dag!

Dikke mercie!!!

SQUADRA VELOCE

Link naar reactie

We hebben ons super geamuseerd gisteren!

In het oprijden kunnen aanpikken bij Vespaclub Maasmechelen (als ik goed gelezen heb), waarvoor dank!

Rondrit zelf was super, voor mij persoonlijk de eerste echte rondrit in groep, en kheb der echt van genoten.

Wel een paar gefrustreerde automobilisten gezien, maar ge zou voor minder als ge moet wachten op zo'n serieuze sliert Vespa's ...

Pijltjes vond ik allemaal heel duidelijk, tegen normale snelheden toch, maar der reden der nogal wat een wedstrijdje tegen de tijd denk ik, azo gehaast, vond ik wel spijtig ...

Mvg, Tom

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...