Ga naar inhoud
Vespaforum.be

27/09 Geuzentour


teddy kgb

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Wtf vespacafé??? Ze melken ook alles uit hé.

Wat draait daar dan van muziek...beetje 2-stroke sound?

zie topic Vespadag in Kempen...

ik citeer : "Op zaterdag 27 sept. is iedereen welkom bij B_StreetZone voor een bezoekje aan de zaak vanaf 10.00 h tot 17.00 h

Een hapje en een drankje zijn ter plaatse voorzien.

Zaterdagavond is er Vespacafé van 20.00 h tot ... "

is niet "uitmelken" zenne...tis gewoon voor een naam te geven...

Link naar reactie

Voor wie van wat nostalgie houdt, moet zeker naar de "Geuzentoer" komen. De café's die aangedaan worden, daar heeft de tijd wel echt nog stilgestaan. Vooral "'t Smis van Mekingen" is echt nog van de jaren stillekes en de "Kiek", da's nog zo'n café voor de boerkes uit de buurt ! "'k Gon nog eh wa op't veljt krabbe èh Fillomijn." Jaja, potje pakke zeker ! Hahahaha !!

Be there !!!

Link naar reactie
Oei Kristel en Joppe toch niet erg hoop ik.

Neje de zondag in Callais ware we onze weg kwijt richting Duinkerke.

Ge kent da "ene" wegwijzer en ineens niks meer !!

We hadden geen van beide da rood licht deftig gezien over die brug en joppe nog net.

Hij gooit alles toe op het laatste nipperke en ikke boem patat er los op natuurlijk.

Beide wespen geschaafd en zijn nu weg voor herstel.De mijne enkele stukken gebarsten die te vervangen zijn en het spatbord vooraan in frut vaneen en linkerbil geschaafd. Joppe z'n topkoffer gekrast en linker bil van zijn wesp. Gelukkig hadden we beiden onze pakken aan ..het had anders wel erger kunnen zijn !! Ik zit met wat kneuzingen op arm omdat ik op de rand van de stoep gevallen ben .

Mja het was een tof lang weekendje voor onze huwelijksverjaardag behalve de zondag dan hé !!! Resultaat ongeveer twee weken zonder onze lievelingen.

Greetz christel en joppe.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...