Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoe snel is uw vespa (oldtimers tot bj 1978)


Tim150

Aanbevolen berichten

VBB van 1960 met originele 150cc motor, gaat op den teller 90km/u, op gps is het 80km/u.

Primavera ET3 van in de jaren 70' met 133cc blokje met reed valve, op gps 113 (was wel beetje bergaf en beetje meewind), op teller kon ik het niet meer zien ;-)

Link naar reactie
vnb van '64 met 150cc amper 75km/u

Op de meter misschien. Naast mij hebt ge maximaal 65 effectieve gereden. En meestal haalde ge net de 55.

Ik zou toch maar 's mijn ontsteking en mengsel tegoei afstellen, want die kan volgens mij echt wel beter. En dan zijt ge ineens van uw natte bougie en startproblemen af.

Link naar reactie
vnb van '64 met 150cc amper 75km/u

Op de meter misschien. Naast mij hebt ge maximaal 65 effectieve gereden. En meestal haalde ge net de 55.

Ik zou toch maar 's mijn ontsteking en mengsel tegoei afstellen, want die kan volgens mij echt wel beter. En dan zijt ge ineens van uw natte bougie en startproblemen af.

De moed zakt in mijn schoenen. Bedankt Ian, was het laatste wat ik wou horen. Bhoehoeee... ;-)

Link naar reactie

Haha,vandaag een sprintuitlaat gestoken. Dag tegen nacht verschil. Trekt beter op maar de echte snelheid heb ik nog niet uitgetest(de straat was te kort,maar heb wel op ongeveer de achthonderd meters tot 75 geweest). Ben supercontent met mijn niev speelgoedje.

Link naar reactie
Haha,vandaag een sprintuitlaat gestoken. Dag tegen nacht verschil. Trekt beter op maar de echte snelheid heb ik nog niet uitgetest(de straat was te kort,maar heb wel op ongeveer de achthonderd meters tot 75 geweest). Ben supercontent met mijn niev speelgoedje.

Blij dat hij werkt :-)

Ik ga mijn bandjes 's monteren.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...