Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mod ! Mod ! Mod !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Ik had echt gedacht dat "EriX", een echte MOD in hart en nieren,

er als de kippen ging bijzijn om de aftrap van deze topic te sieren.

Valse start !!

Neen, zéér goede start!

Omdat ik alles behalve een MOD ben (eerder een rocker) heb ik wijselijk niet gereageerd op dit topic. Vandaar de lachbreuk van de Quick want die weet wel beter!

Ik wilde dit mooie initiatief niet vervuilen met mijn nonsens hé. ;-)

Ik heb nog nooit een kostuum gedragen (behalve op een trouwfeest) en mijn muzieksmaak is veel ruimer dan datgene waar MODS naar luisteren dus ik kom zeker niet in aanmerking... En ik heb nog nooit een scooter gehad met toeters, bellen en spiegels op en dat zal ook nooit gebeuren want ik wil graag nog vooruit gaan met mijn scooter. LOL

Link naar reactie

Ok dat is de (inderdaad beperkte) definitie maar wat is voor jullie een Mod.

Waneer is iemand Mod ?

Ik las in een andere post dat jullie met de idee spelen een vespaclub alleen voor Mods op te richten, wat zijn dan de criteria ?

Alleen de traditionele Mod (parka, kostuum spiegels,loafers, ben sherman, Northern Soul...enz..) ?

of ook een moderne mod (Mod Mod)en wat houdt dat dan in ?

R...

Link naar reactie

Dat is een kwestie van aanvoelen, ge heb ook Mods zonder scooters . Der is vorig jaar anders een schoon subculture project rond dit thema geweest in Antwerpen .Ik heb U daar toch ook gezien.

Link naar reactie

@Sushi : Staar je niet altijd blind op het uiterlijke ! Sommigen zijn MOD voor de kledingstijl, anderen voor de muziek, nog anderen om het scooteren,...

Ik ben al meermaals aan de praat geraakt met gasten met een Vespa/Lambretta vol spiegels en lampen en MOD emblemen overal en de babbel was maar kort.

Link naar reactie

Belfast mods at the border Lockies,%20Noddy,%20Dagga,%20Micky%20Kel.JPG

beechmount MODS!!

Noddy%20&%20Joe%20Graham%201981.JPG

this is what SX's really looked like

Noddys%20SX%201984.JPG

but theres hundreds of us!!

Picture9.jpg

West belfast mod

Picture43.jpg

sorting the scooters in the ghetto

Picture68.jpg

more belfast mods

Picture73.jpg

BUSTED!!!

Picture78.jpg

Link naar reactie

Iemand gisteren de Documentaire "The amazing story of The Who" gezien op de BBC? Wat die mannen allemaal meegemaakt hebben,ni te doen.Keith Moon was en blijft de beste drummer aller tijden maar was compleet gek en vol drugs.Schitterende beelden over concerten in zalen vol gepakt met Mods en het wervelend geluid dat The Who in die tijd al produceerde! Very nice,very nice!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...