Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mod ! Mod ! Mod !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Nope ! "Verbinding maken met media", gevolgd door "gereed" en dan doodse stilte !

Verdoeme, aan zee kunnen ze meer dan wij hier ! Verhuizennnnnnnnnn !!!!

En voor de 394-ste keer : bij de nieuwste MOJO een CD vol "HEAVY MOD"-nummers ! En een 13 pagina's tellend interview met dé grootbekken uit de UK, OASIS ! En wie mag er natuurlijk niet ontbreken : inderdaad, Paul Weller, ditmaal als "artist of the year" !

En zijn plannen voor Kerstmis zijn/waren : "I like hanging with my kids, that's all I want to do" ! ???????????

Link naar reactie
Nope ! "Verbinding maken met media", gevolgd door "gereed" en dan doodse stilte !

Verdoeme, aan zee kunnen ze meer dan wij hier ! Verhuizennnnnnnnnn !!!!

En voor de 394-ste keer : bij de nieuwste MOJO een CD vol "HEAVY MOD"-nummers ! En een 13 pagina's tellend interview met dé grootbekken uit de UK, OASIS ! En wie mag er natuurlijk niet ontbreken : inderdaad, Paul Weller, ditmaal als "artist of the year" !

En zijn plannen voor Kerstmis zijn/waren : "I like hanging with my kids, that's all I want to do" ! ???????????

Ja, goeie Mojo deze keer. Ik kocht hem eind november in de UK en dit is de uitgave January 2009. Ik verstond het eerst niet goed. Goeie 60's muziek op de cd met o.a. een moddy Deep Purple.

Diene interviewer heeft Weller verkeerd begrepen. Weller zei feitelijk: "I like hanging out the kid, that's all I want to do".

Voor Weller in alle geval weer stof genoeg om goeie liedjes over te maken. Als je dan weet dat die liedjes over a young sexy chick gaan, dan is dat best verteerbaar. Maar als Carla Bruni over haar amour zingt en je weet dat het over Sarko gaat, dan krijg je spontane braakneigingen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Kan er iemand mij misschien aan een adres helpen, ik ben op zoek naar een parka.

Hello Vespa Woman!

Gewoon Fishtail parka intikken op e-bay. Let wel!! De maten zijn veel groter dan gebruikelijk, omdat de soldaten er met heel hun uitrusting in moesten raken, inclusief rugzak en geweer. Ik heb een Small en ben normaal een Large. Voor een vrouw zou ik max. een XS nemen.

M51 parkas zijn cooler dan M65, maar ze kosten wel meer.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik had het ook kunnen posten bij het topic in evenementen, maar vermits het om een pure Mod aangelegenheid gaat : gisteren op de custom show in Antwerpen de schitterende stand gezien van de Soul Cruisers, muziek inbegrepen. 't Was ook wel tof om even kort kennis te maken. Keep the faith !

Link naar reactie
@MOD64 : Frank (St-G-Rode) dan niet gezien ? Ik had opendeurdagen op 't werk verdomme !

Groeten,

Bart

Yep, gezien maar bij het buitengaan. Zijne GS stond anders wel mee te blinken op de stand. Was ook al verwonderd dat jij d'er niet was, maar nu weet ik waarom.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...