Ga naar inhoud
Vespaforum.be

(hopelijk) veel beterschap gewenst!


llyneke

Aanbevolen berichten

Sterkte aan Bas en de familie.

Het is waar dat het niet altijd jouw schuld is...

ik ben ook al 2 keer (gelukkig niet zo hard) aan gereden terwijl ik gewoon rustig was aan het rijden volledig volgens de regels...

zo zie je maar dat het altijd kan gebeuren...zelfs als je goed en veilig rijd.

Bob

Link naar reactie

Mijn oprechte deelneming, en veel sterkte gewenst.

Gert.

Link naar reactie

Véél sterkte gewenst aan de nabestaanden , dergelijk leed treft ons allen diep. Elkeen weet dat wij ons op onze vespi als zwakke weggebruikers moeten beschouwen. Ook de eigen voorzichtigheid helpt dan niet altijd en een ogenschijnlijk banaal ongeluk blijkt soms erg en dodelijk te zijn en doet ons willens nillens nadenken. Waarschijnlijk zullen wij gedurende de tijd dat de herinnering leeft ons nog voorzichter bewegen op onze vespa die ons toch zoveel rijplezier geeft , maar ons ook van tijd tot tijd met de neus op de feiten drukt. Het is indroevig dat men bij het beleven van wat men graag doet dan uiteindelijk hierbij de dood tegenkomt. Innige deelneming aan jullie verdriet !

Link naar reactie

Ook hier onze oprechte deelneming. Als er iemand zou weten anneer Bas zou begraven worden en waar, kunnen we missch met de vespa een laatste groet gaan brengen. Ook hebben wij hem nooit gekend, toch zijn vespisten één grote familie! Dus mocht er iemand iets weten, laat het hier weten.

Groetjes Michel & Kathy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...