Ga naar inhoud
Vespaforum.be

16/02/2008 For great lovers on small inches ...


VC Leieland

Aanbevolen berichten

Bedankt daarvoor,wij vonden het ook zeker geslaagt.

Wel een beetje zoeken naar iets om te plassen bij dat weer...

Twas ook aangenaam terug rijden met een bendeke gentenaars achter me.

Volgende rit zal zeker ook de moeite worden en met de nodige hellingen erbij...

Wie foto's heeft getrokken van de rit,deze zijn welkom hier op het forum hé.

Gr nico

Link naar reactie
't was vree leuk! en ook tof dat er niemand (denk ik toch) pech heeft gehad

Tweemaal pech gehad zo te zien... Zaterdag om 11.00u zat het blokje op zijn plaats, gereed voor te vertrekken. Alleen kreeg de motor geen ontsteking meer, pech dus van voor ik vertrokken was.

Als ik de film en foto's zie heb ik veel goesting om mijnen vespa eens goed tegen zijn achterste te trappen, rotbeen...

Deze namiddig een uitgebreid toerken gaan doen ter compensatie van wat ik zaterdag gemist heb, wel met de gs150. De ss180 staat nog altijd zonder ontsteking. Groetjes, nero.

Link naar reactie

even melden dat de fotograaf niet verantwoordelijk is voor "toevallige teksten" op de achtergronden ;-))

Valentijsrit-16-02-08-173-(.jpg

Valentijsrit-16-02-08-044-(.jpg

(En ook niet voor rare Gentenaars op de achtergrond! hahahaa)

Link naar reactie

Als er iemand dat gazetteke wil inscannen en op t forum smijten kunnen wij ook meelezen :-)

Vc Leieland heeft zijn startschot dus niet gemist hé!! Proficiat!!

Link naar reactie

Vorige week hebben we al een volledige pagina gehad in 'Het Kortrijks Handelsblad', de wekelijkse regionale krant, in kleur dan nog wel !

@ foorteefje : we zullen de scans op onze website plaatsen, voor u alles ;-)

Nogmaals bedankt aan iedereen voor de talrijke opkomst, jullie 'verwarmende' kritieken worden ten zeerste geapprecieerd. A la prossima, Vespizzatevi !

Link naar reactie

@ VC Leieland

Al degene die niet geweest zijn en die foto's nu bekijken, denk dat die volgend jaar ook mee willen! Dus da ga daar nog 4 keer zoveel volk zijn, ga maar al naar de police om begeleiding aan te vragen voor volgend jaar ;-)

Grtz Michel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...