Ga naar inhoud
Vespaforum.be

16/02/2008 For great lovers on small inches ...


VC Leieland

Aanbevolen berichten

alléé wie gaat er nog?

de mannen uit het antwerpse?

Link naar reactie
den erix zal wel komen! want het is niet vlakbij, en dan is hem er altijd bij. ;-)

Helaas andere verplichtingen. Neefje verjaart en dat krijgt voorrang!

Zie maar dat je meegaat naar Duitsland, absjaar!

Link naar reactie
De Gentse lovers, op smalle en bredere banden, vertrekken om 12.30 aan De Ster.

Leg dat nog eens uit waar dat juist is De Ster (komende van Antwerpen naar Gent via autostrade)? Het kan zijn dat ik niet naar het verjaardagsfeestje moet van mijn neefje, zodat ik toch wel kan meerijden.

Link naar reactie
Iemand van Oostende of de Westkust zin om mee te gaan?

als ik geen repetitie heb zie ik dat wel zitten,

maar ik vrees ervoor

ik geef je nog een seintje moest het lukken

grtz

Link naar reactie

@ ERIX

Op de E17 aan de viaduct van Gentbrugge, volg je Brussel-Oostende, neem de afrit UZ-Gent (da's de 2e na de viaduct van Gentbrugge), Daar ga je naar rechts, aan de lichten naar links, aan de lichten rechtdoor, dan 1e straat naar rechts, aan de lichten naar links en beetje verder heb je het rond punt (De Ster).

Tot zaterdag

Link naar reactie

@iedereen van VCG

ik zou wel graag mee beginnen gaan met rond ritten en zo en dacht ik...nu is een goeie moment om te beginnen:D

maar het probleem is dat ik maar met een 50cc'tje rij en ik weet dus niet of het ver is naar deze rondrit en of ik mee ga kunnen met de grote jongens...

een beetje advies.

grtz

Bob

Link naar reactie
@iedereen van VCG

ik zou wel graag mee beginnen gaan met rond ritten en zo en dacht ik...nu is een goeie moment om te beginnen:D

maar het probleem is dat ik maar met een 50cc'tje rij en ik weet dus niet of het ver is naar deze rondrit en of ik mee ga kunnen met de grote jongens...

een beetje advies.

grtz

Bob

Eens ter plaatse zal dat geen probleem zijn dan kan je normaal gezien volgen, uw probleem is naar kortrijk geraken.

Misschien op eigen initiatief naar kortrijk snorren en vroeg genoeg vertrekken.

Link naar reactie
@ ERIX

Op de E17 aan de viaduct van Gentbrugge, volg je Brussel-Oostende, neem de afrit UZ-Gent (da's de 2e na de viaduct van Gentbrugge), Daar ga je naar rechts, aan de lichten naar links, aan de lichten rechtdoor, dan 1e straat naar rechts, aan de lichten naar links en beetje verder heb je het rond punt (De Ster).

Tot zaterdag

Merci en tot zaterdag!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...