Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn px


bob

Aanbevolen berichten

ik heb zojuist mijn eerste px gekocht eentje van bouwjaar 81 of 82 de motor draait en de vespa rijd aan de karosserie is nogwel wat werk maar is in goede staat vrijdag brengt sam hem naar ons dan zal ik wat foto's nemen en hier plaatsen de fiere bezitter van een px ;-)

Link naar reactie

Allé, nen dikke proficiat ermee en veel geluk ermee.

't vrouwke zal blij zijn dat ze niet meer achterop moet zitten en dat ze terug zelf kan rijden op de GTS!

Nog veel plezier vandaag en laat jullie nog maar eens goed gaan, wij doen da ook op ons manier hé ;-)

Grtz Michel & Kathy

Link naar reactie

tigrotto en bobke, proficiat met jullie adoptiekindje e ;-) Als hare pasport en visum inorde zijn ist babyborrel zeker??? hahahhaa Hopelijk is jullie eerstelingske ni jaloers ze :-)

Link naar reactie

vandaag de losse verf verwijderd en plaatselijk geschuurt en de eerste laag verf over de plaatsen met roest nu nog een tweede laag op de plaatsen waar het nodig is en dan kan ik voorlopig verder ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

vandaag m'n eerste ritje, met nadruk op ritje, na een goede 350 meter zei de 'roberto' (mijne px) foert en brak zijne ontkoppelingskabel: einde van de rit en te voet terug naar huis al was dat niet ver ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...