Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 23/11/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Kalifornia Boe


Gette

Aanbevolen berichten

Onze initiatiefnemer is al een paar dagen niet meer te zien op dit forum, maar we zijn verplicht zijn traditie verder te zetten!!!

Gerd

Verplicht????????????? En waarom dan wel???????????? Gaat er anders iets wereldschokkend gebeuren als je dit niet doet. Als de initiatiefnemer geen initiatief meer wil nemen waarom dan nog verder zetten?

Link naar reactie
Onze initiatiefnemer is al een paar dagen niet meer te zien op dit forum, maar we zijn verplicht zijn traditie verder te zetten!!!

Verplicht????????????? En waarom dan wel???????????? Gaat er anders iets wereldschokkend gebeuren als je dit niet doet. Als de initiatiefnemer geen initiatief meer wil nemen waarom dan nog verder zetten?

Er moet er uiteraard weer ene beginnen lastig doen hé ;)

We moeten inderdaad helemaal niets, maar ja, de goesting is er wel.

Ik heb onze initiatiefnemer gemaild, en normaal gezien ging hij het zelf nog wel posten, maar ik was hem blijkbaar voor.

Tot dan Erix?

Link naar reactie
Ik kom niet naar iets als dat verplicht is! ;-)

Ik kan er helaas niet bij zijn vanwege andere verplichtingen...

Contradictio in terminis...?

Ipv andere verplichtingen, is het dus andere bezigheden. Zo beter?! Zeveraar!

Link naar reactie
Ik kom niet naar iets als dat verplicht is! ;-)

Ik kan er helaas niet bij zijn vanwege andere verplichtingen...

Contradictio in terminis...?

Ipv andere verplichtingen, is het dus andere bezigheden. Zo beter?! Zeveraar!

Dat is dan wederzijds :x

Link naar reactie
Genen ambras maken he mannen, of er haken er weer af...

Mahnee, alleen watjes haken af. En je ziet toch het lieve :x dat ik Erixje toewerp :) Waarschijnlijk wordt dat niet in dank aanvaard, maar dat moet hij dan maar weten ;)

Arré lap nu beginnen ze ook al in mijn plaats te denken! Niet doen, is niet gezond voor uzelf. ;-)

En dat is dus wel in dank aanvaard. Zeveraar. LOL ;-)

Link naar reactie

Dan kunnen we eens stevig (gezond) doorlullen over dat zogenaamde privé"elite"forum van de ouderlingen (kuch, reutel ende kots) en nog vele andere hilarische zaken die daar verband mee houden. LOL ;-)

P.S. Iemand trouwens een idee hoe je een 12volt koffiezetapparaat kan aansluiten op een vespa? Zoja dan kan je misschien helpen op het andere "privéforum" want daar vragen ze dat maar dan voor boten. Al bij al is dat daar toch allemaal hetzelfde. Hahahahahahaha

Oei ze lezen hier mee over mijn schouder, hopelijk hebben die daar wat humor anders ga ik het weer te horen krijgen (alsof ik me dat ga aantrekken)

Link naar reactie
ahaa!! ge gaat dan toch komen?!

Na rijp beraad en door toedoen van anderen kan ik het toch niet laten om mijne kop daar te laten zien. En eigenlijk hoop ik stiekem om iemand van dat privéforum tegen te komen want dan kan ik tenminste nog eens goed lachen. Tenslotte ben ik volgens sommigen daar, en ik quote van dat forum een aap en/of een clown hé ;-)

Niet dat mij dit persoonlijk is gezegd maar TheFox meent ook dat iemand hem hier racist heeft genoemd terwijl dat ging over Antwerpenaren in het algemeen, en verdomd, ik woon daar al zo lang (en niet in Grobbendonk) en helaas is het toch wel een beetje de waarheid hoor.

Link naar reactie

Woehahahahaha ik krijg nu al lachkrampen... Een goede voorbereiding is alles hé ;-)

En niveau is het altijd want we zijn tenslotte clowns en apen, dus dat kan al niet meer stuk wat mij betreft! Tot dan

Scootervrienden GO!

Link naar reactie

@ Nero

Waarom niet face to face ipv altijd vanachter een pc? Op de volgende rondrit bijvoorbeeld? Kerstrit van LCR in december of elders?

Zeker niet op dat andere "forumke". Ik heb al genoeg aan HET enige Vespaforum hier en dus geen behoefte om mij elders te gaan uitspreken, want dat kan even goed hier of beter nog tussen pot en pint... Maar tja, velen willen geen confrontatie aangaan (face to face) heb ik de indruk wat jammer is want het gesproken woord is toch nog anders dan het geschreven, want dat zorgt heel dikwijls (hier en elders) voor verkeerde interpretaties...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...