Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 23/11/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Kalifornia Boe


Gette

Aanbevolen berichten

@erix: omdat het vanachter een pc moeilijker is om een vegetariër zijn strot vol bouletten te steken (van mora) zodat er iets minder onzin uit komt.(lol)

ps: ik ga er hier niet verder op in gaan. Groetjes, nero.

Dan zal ik dat ook maar niet doen.

Toch één vraagje: vanwaar die agressie? Toch net iets teveel van dat rode vlees gegeten? ;-)

Wat voor de ene zinnig is, is misschien voor een ander onzin. Dat is zowat hetzelfde als smaken en die verschillen ook (en gelukkig maar want bouletten zijn echt niet te vreten) LOL

Link naar reactie
Nero, dat klonk als een uitnodiging om deze vrijdag een pintje ( of eender wat ) te komen drinken.

Spring in je 4-wieler en kom nog eens naar dé provincie. ;-)

grts,

Krukke

Bedankt voor de de invitatie maar ik ga zaterdag al naar Kortrijk. Een andere keer misschien... Groetjes, nero.

Link naar reactie
Spijtig da ik er vrijdag -probably- nie bij ben, anders kon ik aan de grootste clown onder ons een feestneusje bezorgen, eh Erix ;) (en je mag dat verkeerd interpreteren ze, kan iedereen nog eens lachen :D)

Grootste clown?? Ik ben altijd en overal zéér DOODernstig en BLOEDserieus *kuch-kuch*

Verkeerd interpreteren is niet aan mij besteed, wel aan een hele hoop anderen. Waar zijn die trouwens tegenwoordig? Ah ja, op dat andere "serieuse forum" natuurlijk. LOL ;-)

Link naar reactie
Spijtig da ik er vrijdag -probably- nie bij ben, anders kon ik aan de grootste clown onder ons een feestneusje bezorgen, eh Erix ;) (en je mag dat verkeerd interpreteren ze, kan iedereen nog eens lachen :D)

Grootste clown?? Ik ben altijd en overal zéér DOODernstig en BLOEDserieus *kuch-kuch*

Verkeerd interpreteren is niet aan mij besteed, wel aan een hele hoop anderen. Waar zijn die trouwens tegenwoordig? Ah ja, op dat andere "serieuse forum" natuurlijk. LOL ;-)

Wie zei dat ik het over jou had? Nu je je aangesproken voelde, k, daar laat ik het dan bij. Maar nu kan ik toch niets anders vaststellen dat je een zeer egocentrisch persoon bent hoor, en dat je vorm van interpretatie toch niet altijd de juiste is :D

Link naar reactie

@ krikke: en ik wou dus echt me de vespa rijden he :-) kwestie da ik ook op een nog redelijk uur naar huis kan rijden,wegens werkendag morgen! als ik kom ga ik me de vespa komen,dus zal ik niet naar het kwadraat komen,misschien tot strakjes,groetjes wim

Kom maar af!! Wij gaan wel de die-hards uithangen en met de auto gaan.Want we vinden het te koud. ;-)

Allé, de Sam toch. hahaha...

Link naar reactie

dju,nu lees ik plots nog een vervolg,da de sam me de auto gaat gaan..maar jij dus niet?of toch?

@ krikke: en ik wou dus echt me de vespa rijden he :-) kwestie da ik ook op een nog redelijk uur naar huis kan rijden,wegens werkendag morgen! als ik kom ga ik me de vespa komen,dus zal ik niet naar het kwadraat komen,misschien tot strakjes,groetjes wim
Kom maar af!! Wij gaan wel de die-hards uithangen en met de auto gaan.Want we vinden het te koud. ;-)

Allé, de Sam toch. hahaha...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...