Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Klaar


stanman

Aanbevolen berichten

De faro basso is klaar, en ik ben blij dit te kunnen zeggen, het probleem met de koppeling is opgelost, aan de koppeling zelf scheelde niets, ze werd een klein beetje ingedrukt door de deksel, hoe dit komt, ik heb geen idee, want alles was gemonteerd zoals het normaal moet zijn, dus heb ik 1mm materiaal afgenomen van de koperen bus die de koppeling indrukt, en dit was voldoende om de juiste werking van de koppeling te garanderen.

De motor gaat van de eerste kick aan, en dat geeft een goed gevoel, hij draait trouwens ook zeer mooi.

Het licht, daar wist ik niet wat ik moest van verwachten, omdat dit nog nooit gewerkt had voor ik ze demonteerde,want spoelen en magneten die al meer dan 50 jaar dienst doen, kunnen al eens wat afgeven, en ik zie veel oude wespen met iets wat meer op een kaars dan een licht lijkt, maar dit licht gaat enorm goed, daar kan je s'nachts al makkelijk mee buiten komen.

Genoeg gezeverd, hier nog 2 foto's

vm2t1.jpg

vm2t2.jpg

Link naar reactie

Stany proficiat uw werk mag gezien worden.

Op naar de volgende.

Vgr nico

Link naar reactie

Een heel mooie originele restauratie,mooimooi !

Nog een vraag ivm met je voorlicht,heb je een lamp geplaatst die mer licht dan origineel? Ben zelf ook op zoek naar een 6v-25w halogeen lamp maar nog niet gevonden,had een artikel gevonden op de site van smallframes om je headlight te upgraden,ook Danny van scootermarket had zoiets niet in huis...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...