Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 9/11/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Het Zand!


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

man man zever post alweer ^^ awel ik ken niks van bier ik drink wat ze mij voorschotelen.. en ik spuug et uit as ik et ni lust :D

behalve vin blanc et champagne zekers ...

PS : 'T was vreje stil gisteravond in de Corners ;-)

mja girlie was er ni e, das groot verschil.. kzit me klote proefexamens.. :)

en ja vind blanc en champagne, no fucking way dak da ooit uitspuug!!! :D

Link naar reactie

@ fox : ik bedoel dat ze nog bezig zijn met het verfijnen van hun smaak , en ik ga proberen van langs te komen naar moet nogal laat werken dus ( ver na middernacht).kga proberen

Link naar reactie

@Krikke: ik heb een andere geproeft, zal eens opzoeken welke dat was. Echter, van die Owl ga ik wel een proefje hebben, als het zover is. En dacht dat het niet lang meer was. Zal eens navraag doen hoe het ermee zit. Ik kom hier via pm op terug.

@Quick: oeps, sorry, had ik zo niet begrepen. Na middernacht zal voor mij wss ook het geval zijn. So, rack 'em up, baby!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
PS : 'T was vreje stil gisteravond in de Corners ;-)

mja girlie was er ni e, das groot verschil.. kzit me klote proefexamens.. :)

Ik hoor het al, het is tijd dat ik nog eens afkom naar Gent om de boel daar wat op te vrolijken, want dat lukt precies niet goed (ook al is Bluegirl er wel!) LOL ;-)

Is het eigenlijk nog in Speakerscorner te doen want er gaan van die geruchten de ronde dat jullie een andere stek aan het zoeken zijn?

Compleet off-topic ik weet het, maar dat doet er eigenlijk niet toe want het is toch MAAR een topic van TheFox en dat is de grootste zeveraar hier. Woehahahahahahahaha

Link naar reactie

@ Erix, alles op zijn tijd, en er staat nog niets vast. Mocht het zo zijn, brengen we je daar graag van op de hoogte.

Overigens de boel is nog steeds heel vrolijk in Gent, alleen blue was er niet (stilte) en foorteefje was weer eens onder haar dekentje blijven liggen kijken naar de digitale telenetkanelen die ze niet meer had... Dus je snapt het wel. En, eerlijk is eerlijk, snellepx was erf wel,. maar dan als watje.

Link naar reactie
even off topic blijven gaan : dat mensen het in hun hoofd kunnen halen om voor zo'n voetbalploeg te supporteren, dat is te gek voor woorden :) die moesten ze hun vespa meteen afnemen en een fiets in de plaats geven ! :)

der is mor Ă©Ă©n ploeg van't stad (ook mor Ă©Ă©n Stad trouwens). joooooowdeuh!

cheers

Link naar reactie
even off topic blijven gaan : dat mensen het in hun hoofd kunnen halen om voor zo'n voetbalploeg te supporteren, dat is te gek voor woorden :) die moesten ze hun vespa meteen afnemen en een fiets in de plaats geven ! :)

der is mor Ă©Ă©n ploeg van't stad (ook mor Ă©Ă©n Stad trouwens). joooooowdeuh!

cheers

I fully agree.

even on-topic...Misschien dat ik morgen ook wel eens binnenwip, als ik de auto daar ergens kwijtgeraak...

Link naar reactie
even off topic blijven gaan : dat mensen het in hun hoofd kunnen halen om voor zo'n voetbalploeg te supporteren, dat is te gek voor woorden :) die moesten ze hun vespa meteen afnemen en een fiets in de plaats geven ! :)

Er zijn wel meerdere mensen zo gek om te supporteren voor de ploeg van hun stad ;) ;)

Btw: Ziet jouw vespa niet blauw-zwart? :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...