Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 9/11/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Het Zand!


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

@ Fox en andere voetbalhaters:

Ik kan me inbeelden dat niet iedereen pro-voetbal is, maar om het nu af te kraken tot op de grond: brainless, erger dan de domste toogpraat...?? :-S

Voetbal brengt mensen samen - net zoals op vespa-bijeenkomsten, alhoewel... :)

Bij voetbal is er een samenhorigheidsgevoel. Er is TROTS... Ik zie niet in wat daar zo brainless aan is, maar bon! Ieder zijn/haar ding, zou ik zo zeggen! When you don't care, just don't react...

Btw Erix: Voetbal vergt samenwerking, communicatie, (tactisch) inzicht, een goede fysiek, ... Echt zot hé!

Link naar reactie

Trots en voetbal zijn twee zaken die absoluut niet samengaan Kim! Ik beweer niet dat iedereen een hooligan is, maar toch... De meest brave mensen worden in een voetbalstadion de ergste beesten...

En wij mogen reageren zoveel wij willen hé, daarom is dit een forum. Je weet dat er zulke reacties gaan komen, awel post dat dan niet want het heeft geen 'bal' te maken met scooters...

Dit geheel terzijde natuurlijk en hopelijk vat je dit niet te serieus op allemaal want we moeten toch ook nog kunnen lachen hé. ;-)

Link naar reactie

@kim: inderdaad voetbal is wat het is en maakt bij veel mensen serieuze emoties los,en bezorgt soms een samenhorigheidsgevoel dat op veel andere plekken ver te zoeken is.

@de rest:mensen in elkaar kloppen? een kleine minderheid waar de media op springt omdat het voor sensatie zorgt. er zijn ook mensen die gewoon van voetbal houden. hou je er niet van ok, maar de meest idiote dingen (toogpraat onwaardig, zelfs geen chitchat,...) gaan zeggen omdat voetbal nu eenmaal niet in jouw kraam past vind ik in alle geval nog veel dommer. ik vind bv niks aan tennis maar zal me daar nooit zo laag over uitlaten. sorry dat we ons even lieten gaan.

t_bem_eef11b9.png

om dan toch die vespa erin te plakken...

Link naar reactie

@Erix: kijk, als er een vespafilmpje is, ben ik er weer! ;-) Blijft trouwens inderdaad een leuk filmpje. En ik wil de pret niet bederven, maar volgens mij heeft één van die "sterren" achteraf wel iemand in mekaar geramd. Op het veld dan nog wel. En de anderen zullen misschien nie veel beter zijn. Goe voorbeeld voor de jeugd!!! Dat heb ik, tot nader order en een occassionele racket, nog niet veel gezien in het tennis bvb. Maar, zoals Schelmke ons geleerd heeft, dit terzijde!

Wat betreft on-topic, volgende vrijdag, Kroegavond VCA, dus allen daarheen!

De vrijdag erop doen we het in Boechout, naar aanleiding van de zoektocht van een geëngageerde Vespist! Verdere info volgt van de Antwerpse Vespa Vrienden.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

En voila zonder het te weten zijn ze ook verzeild in het voetbal met filmpjes en al...(@Erix, The Fox) :)

Hoort hier idd niet thuis. Maar toch... vrouwen die hier over voetbal schrijven/lullen moeten door de vingers gezien worden.

Is wel degelijk uitzonderlijk. En sorry mannen maar voetbal is een toffe sport!

Genoeg hierover zeker (dat is voor vrijdag). En door deze discussie hebben we nog een zeer mooie foto te zien gekregen!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...