Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vrijdag 9/11/2007 "After-Beiaard Tijdperk" - Het Zand!


Antwerpse Vespa Vrienden

Aanbevolen berichten

ma komaan GBA was da nu ver een ploeg..^^ er is er maar eentje FCB!!!!

en ja cercle was beter, maar ja super veel kanse en maar eentje afmake.. club krijgt er twee en maakt ze alle twee af, da bewijst da wij tenminste afmakende spitse hebben :D en we staan nog lekker eerst. nu kijk ik uit nara 16 december... de thriller me die van nen anderlecht :D

Link naar reactie
ma komaan GBA was da nu ver een ploeg..^^ er is er maar eentje FCB!!!!

en ja cercle was beter, maar ja super veel kanse en maar eentje afmake.. club krijgt er twee en maakt ze alle twee af, da bewijst da wij tenminste afmakende spitse hebben :D en we staan nog lekker eerst. nu kijk ik uit nara 16 december... de thriller me die van nen anderlecht :D

Volledig akkoord! Gelukkig hebben de meeste thrillers een goede afloop hé... Club zal komen, zien en overwinnen die 16de december :-D en dat maak ik lekker weer life mee, jieha!!

Ps: Proficiat aan rood-wit...

Link naar reactie
;) weeral off topic hetgeen hier nog ontbrak een voetbaltopic.

@Kim: veel supporterpgenot! Abonnement bij Brugge?

Neen, geen abonnement... Te weinig in Brugge, en te weinig vrijwilligers om mee te supporteren voor de Club. Op één of andere manier zijn die allemaal voor Anderlecht ;) Vreemde toestanden!

Link naar reactie
Het diepste punt is bereikt, kletspraat over voetbal. Op het vespaforum nog wel, wie had dit ooit kunnen bedenken.

Helemaal mee eens! Ik lul graag een stuk weg, soms ook opgepast en op de verkeerde plek en over niks desnoods, maar, dit is erger dan de domste toogpraat. In al de andere chit-chat, hoe chitty chatty ook, kan je nog ergens een Vespa insteek vinden.

Dit echter is brainless, domme kletspraat die hier helemaal niet thuishoort.

Maar, ieder zijn ding en gelukkig is dit topic voorbij (in de tijd, dan) dus laat ons hopen dat het voetbalvirus hier afgezonderd kan worden en zich niet verder verspreidt over het forum. Zoals het dan ook hoort kom ik hier niet meer terug, niemand verplicht mij dit topic nog te bekijken. Wee degene die dat probeert. ;-)

Ik hoop dat je ploeg gewonnen heeft vandaag, eender wie, eender welke!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...