Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dirty Weekender #3 16,17 & 1


Carlos Culotte

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
@Erix, wanneer spreken wij af vanuit the centre of Belgium ? Afspraakuur + vertrekuur liefst. En dresscode

Ik zou vrijdag (16/05) ergens in de namiddag (tussen 14u en 16u) willen vertrekken om daar zeker op tijd te zijn. Past dit voor jouw of liever later?

Dresscode: militaire look ofzo? ;-)

Link naar reactie
@Erix, wanneer spreken wij af vanuit the centre of Belgium ? Afspraakuur + vertrekuur liefst. En dresscode

Ik zou vrijdag (16/05) ergens in de namiddag (tussen 14u en 16u) willen vertrekken om daar zeker op tijd te zijn. Past dit voor jouw of liever later?

Dresscode: militaire look ofzo? ;-)

Let's cut off all our hair !

Heb geen voorkeur, ben vrijdagnamiddag vrij. Maar euh waarom moet je er zeker op tijd bij zijn. (tekort aan drankbonnetjes ofzo ... ;-)

Link naar reactie
Let's cut off all our hair !

Heb geen voorkeur, ben vrijdagnamiddag vrij. Maar euh waarom moet je er zeker op tijd bij zijn. (tekort aan drankbonnetjes ofzo ... ;-)

Mijn haar is ondertussen al kort genoeg (t.o.v. vorig jaar). ;-)

Ik heb ook heel de vrijdag vrijaf genomen.

Ik wil daar op tijd zijn om een goed plekje te hebben om mijn tent op te stellen. Ik stond vorig jaar aan een doorgang en naast luidruchtige/vernielende Duitsers (vraag maar aan Frank).

Link naar reactie
Ik wil daar op tijd zijn om een goed plekje te hebben om mijn tent op te stellen. Ik stond vorig jaar aan een doorgang en naast luidruchtige/vernielende Duitsers (vraag maar aan Frank).

Alsof naast Frank staan de camping nog niet erg genoeg is...

Link naar reactie
Ik wil daar op tijd zijn om een goed plekje te hebben om mijn tent op te stellen. Ik stond vorig jaar aan een doorgang en naast luidruchtige/vernielende Duitsers (vraag maar aan Frank).

Alsof naast Frank staan de camping nog niet erg genoeg is...

De Frank kan op elk moment van de vroeg ochtend zijne GS starten en naar huis willen rijden omdat zijne whisky op is. Vervolgens kan je de mens terug in zijn tentje begeleiden om nog een paar uurtjes te pitten ;o))

Link naar reactie
Ik wil daar op tijd zijn om een goed plekje te hebben om mijn tent op te stellen. Ik stond vorig jaar aan een doorgang en naast luidruchtige/vernielende Duitsers (vraag maar aan Frank).

Alsof naast Frank staan de camping nog niet erg genoeg is...

De Frank kan op elk moment van de vroeg ochtend zijne GS starten en naar huis willen rijden omdat zijne whisky op is. Vervolgens kan je de mens terug in zijn tentje begeleiden om nog een paar uurtjes te pitten ;o))

Of hij rijdt gewoon met zijn GS in je tent terwijl je er zelf nog inligt! Heb ik persoonlijk mogen ervaren in Tholen. :-(

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hehe

Dan graag via mail ne GSMnummer van 1 van de VCA leden die er dan gaan zijn,om af te spreken,zodanig dat ik mijne tuut daar kan bijzetten...en voor de traktatie :pp

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...