Ga naar inhoud
Vespaforum.be

8 september : trouw Derek en Eef


tattooderek

Aanbevolen berichten

zaterdag den achtsten geven wij onze kerkelijk trouw in het landelijk Belsele tegen Sint Niklaas.

Als er zich mensen geroepen voelen om es een toerke op hunne vespa te doen op diene middag zijn deze vrij om es te passeren tegen twee uur. Zou wel plezant zijn om wa scooterkes voor de deur te hebben :)

Link naar reactie
zaterdag den achtsten geven wij onze kerkelijk trouw in het landelijk Belsele tegen Sint Niklaas.

Als er zich mensen geroepen voelen om es een toerke op hunne vespa te doen op diene middag zijn deze vrij om es te passeren tegen twee uur. Zou wel plezant zijn om wa scooterkes voor de deur te hebben :)

wat is een toureke? je bedoelt gewoon langskomen of wa? sint niklaas is ni echt ver dus moet dit wel te regelen zijn.

greets lars

Link naar reactie

't is nogal moeilijk om voor zo ne dag alles te plannen, maar idd voor de mensen die niet ver moeten rijden, of juist wel goesting hebben om ver te rijden... allen welkom om onzen dag nog wat meer luister te geven.als er genoeg kandidaten zijn kunnen we misschien ne kleine stoet houden van het ouderlijk huis naar de kerk. Da zullen ze ginder in Belsele nog jaren herinneren.

Diene rare met zijn tattoos en die gasten met hun 'mobilettekes' ;)

Link naar reactie
als ik één van mijn scooters tegen dan rijdende heb, count me in...

Als dat niet lukt, en ik heb er twee die rijden, moet je maar een van de mijne nemen...

Voor hoe lang Woehahahahahahaha, grapke hé Tom.

Dus de cutdown en de Lammy zijn ondertussen terug in orde dan?

Link naar reactie
als ik één van mijn scooters tegen dan rijdende heb, count me in...

Als dat niet lukt, en ik heb er twee die rijden, moet je maar een van de mijne nemen...

Voor hoe lang Woehahahahahahaha, grapke hé Tom.

Dus de cutdown en de Lammy zijn ondertussen terug in orde dan?

De cutdown is terug in orde, maar wel aan't roderen, ds ik moet traag rijden...

De lambretta is voorlopig voor onbepaalde tijd van de baan, de krukas is verwrongen...

Klotescooters!

Link naar reactie

Ik moet normaal werken maar ga proberen met ne collega te wisselen .

@bleuvespa & Lency : als ik mee kan kunnen we misschien ergens afspreken om te samen te rijden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...