Ga naar inhoud
Vespaforum.be

8 september : trouw Derek en Eef


tattooderek

Aanbevolen berichten

Proficiat Eef en Derek!! Jullie zijn een schoon koppel!!

Langs deze weg wilde ik nog meedelen dat ik het een toffe rit vond!!

Heb veel vespisten van het forum leren kennen, waaronder ook enkelen der Groten.

Ik denk maar aan Erix, Schelmke, Foxke, ... Ik heb ze nu in levende lijve mogen ontmoeten, en ik moet zeggen ze zijn in realiteit hetzelfde als hier op het forum: lelijk, een groot bakkes en uitermate behulpzaam!

Bedankt mannen en Erix bij het vervangen van mijn gaskabel!!

Link naar reactie

@KoenH: ik hoop dat je bedoelt: de Groten van het forum in het lullen en zeveren.

De echte Groten van het forum zijn de onwaarschijnlijke kennisbakken die zich op het forum bevinden en die voor de serieuze dingen aan iedereen hulp en kennis aanbieden. Meestal zijn die gasten niet zo groot in lullen en zeveren. Gelukkig maar voor ons en het hele forum!!! ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

geen centen meer over voor de huwelijksreis jong...snik snik...

en met de kleinen is da voor het moment nie ideaal.

We gaan nog wel genoeg op reis gaan en de huwelijksconsumptie kan overal eh... knipoog knipoog

Link naar reactie
We gaan nog wel genoeg op reis gaan en de huwelijksconsumptie kan overal eh... knipoog knipoog

Voor zover ik mij heb laten vertellen, is dat zelfs bij wet verplicht! K. Hemmerechts heeft daar onlangs nog een probleem mee gehad. :-D

Zie maar da Leterme nie over je schouder meekijkt en de wijkagent moet langskomen om da op te lossen. Hahahaha!

Link naar reactie

@Schelmke: Toemetoch, maat, ge dwingt me!

Getrokken van buiten, maar had evengoed van binnen kunnen zijn... das een hoop prachtige stenen en je geeft daar zelf de betekenis aan die je wil. Das dus gewoon de kerk van Belsele, mooi maar niet speciaal in z'n genre. Zolang je iedereen maar respecteert in zijn keuze en je respectvol opstelt en gedraagt tegenover de iconen van andermans keuze. Dan kan je nooit iets verkeerd doen.

Nu nog ne zeemzoete zin om af te sluiten...euhm... of was die laatste er al één, of misschien deze wel. ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

@ ons aller fokske...zoals je wel weet is een kerkgebouw pure vakmanschap en ook wel een vorm van kunst op zich...een hele mensen geschiedenis vind je daarin terug

maar het veranderd allemaal wanneer er een kerkelijke dienst word verricht

aanwezig zijn IS deelnemen fokske...

Link naar reactie
Het zijn dan ook wel 2 zwaar gevallen waar je het over hebt eh sans culotte...;)

Avec Culotte mon sjèrrr bluevespa, kijk maar ne keer goe naar die laatste 3 fotookens...

Carlos heeft het allemaal gezien :)

@ de lieve juffrouw die op de achtergrond zit: U geeft een extra dimensie aan deze fotookens :) Gelieve mij hiervoor niet scheef te bekijken alsook geen 120 kg. wegende spiermassa op mij af te sturen. Het is niet slecht bedoeld...

Love & Respect,

Carlos

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...