Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VESPA/Lambretta gezocht als decorstuk evenement


BMprojects

Aanbevolen berichten

Hallo,

onze firma BMprojects kleedt evenementen aan.

Van 16 tot 21 september vindt er in de buurt van Brussel een evenement met mediterraans karakter plaats.. Nu zijn wij op zoek naar een Vespa of Lambretta (old timer) die wij daar ter plaatse als decoratiestuk zouden kunnen plaatsen.

Is iemand bereidt ons hierbij te helpen?

Vriendelijke groeten,

Annelies De Gendt

annelies@conceptsforevents.be

BM Projects

Salvialei 121

2900 Schoten

Link naar reactie

Ik ben niet op de hoogte van de verschillende types, en ook de kleur maakt niet veel uit.. Het mag zeker opvallend of speciaal zijn zodat het aandacht trekt tussen koelkasten en tv's!!!

Kan je ons iets aanbieden? Wat is de vergoeding om 2 vespa's gedurende de 6 dagen te 'huren'?

Link naar reactie

ah,

je zoekt er blijkbaar 2? ja vergoedig zal je wss moeten afspreken met de eigenaar. ik heb er 2(vespa's), maar 1 ervan moet begin september nog in onderhoud en rij dagelijk met de vespa dus ik kan je slecht 1 aanbieden mist de andere op tijd klaar is.

volgens mij is er een bedrijf dat vespa's verhuurt voor fotoshoots en zo.

kijk eens op www.legendsbike.be

greets lars

Link naar reactie

hoe zit dat met verzekering in geval van krassen deuken e f andere beschadigingen en over welk bedrag spreken we hier?

Tegenwoordig met de aan de gang zijnde vespahype kan je je scooter wel elke week ergens gaan parkeren. dan speelt natuurlijk vraag en aanbod, money talks baby

Indien er een interessant voorstel is heb ik wel iets speciaalsaan, kijk maar in mijn profiel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...